Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases

Centre educatiu

18/11/2016 01:00  
Autonomia del centre. Evidentment hi ha diverses realitats, famílies, poblacions, ciutats, països, per la qual cosa no té perquè funcionar bé el mateix sistema per uns que pels altres. Crec que ha d’haver autonomia per poder gestionar cadascú la seva pròpia realitat si es vol tenir uns resultats òptims. Processos de participació. Al igual que en el sector privat, crec que hauria de ser vàlid el currículum i les referències. No descartant mai les entrevistes per poder captar l’esperit del candidat o candidata. Amb aquestes eines cada centre podria elaborar el personal docent adequat al seu centre i per tant a la seva realitat. Col·laboració amb altres agents educatius: xarxa educativa. La col·laboració ha de ser-hi, eines de formació adequada als docents i als centres, CRP, EAP, LIC,CREDA, logopedes... Governança i lideratge. Sincerament crec que l’equip directiu, sobre tot la figura de directora o director, hauria de ser més professional. Actualment la direcció la porta un docent, acostuma ha haver problemes per ocupar un lloc que molts no volen, ja que té poc a veure amb la seva especialitat, poc tracte amb alumnes, poc treball docent i creatiu, i massa treball administratiu (estadístiques i més), reunions dins i fora del centre, responsabilitats poc reconegudes i poc valorades. Crec que un perfil adequat per dirigir la direcció del centre seria el/la pedagog/pedagoga, ajudaria a perfilar el currículum del centre i d’alumnes particulars, coneixen el treball estadístic i el treball en equip, acostumen a ser persones organitzades i de bon tracte, a més avui dia tenen tot tipus de coneixement informàtic per fer front a les múltiples aplicacions que el departament posa a l’abast pel control del centre i docent.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2016-11-74806

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74806/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74806/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings