Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Proposta 1. Seria bo que s’incentivés en el professorat de secundària la incorporació de noves metodologies didàctiques que fossin una alternativa a les classes magistrals, les tasques memorístiques i altres sistemes tradicionals d’ensenyament. Si la universitat, amb un professorat que no titllaríem de renovador, ha aconseguit implantar el “pla Bolonya” amb nous mètodes que parteixen de la implicació dels alumnes , amb una avaluació continuada que valora les competències per sobre la memòria i un aprenentatge a través de recursos en línia que requereixen una actitud activa per part de docents i estudiants, amb mes raó ho poden fer els professors de secundària que tenen un públic més jove i actiu. No podem ensenyar igual que com ens van ensenyar, ni com ho fèiem fa deu, quinze o ens alguns casos trenta anys.
Proposta 2. Com a personal funcionari, el professorat de secundaria hauria de tenir un sistema d'avaluació tant de la docència com de la formació permanent. Resulta incomprensible que no es requereixi a una persona una formació continuada i permanent, tant en el seu camp de coneixement com en els recursos didàctics. La formació continuada i els plans de reciclatge han de suposar un incentiu per al professorat que hi participa i han de ser convenientment valorats econòmicament. Així mateix, han d’existir instruments per a l’avaluació pròpia i externa del professorat en la seva funció docent que permeti autoavaluar-se, comparar entre centres i millorar.
Proposta 3. (Pròpiament aquesta no és una proposta sobre el professorat, sinó sobre els horaris dels centres, però no sé exactament on enviar-la) Caldria revisar els horaris continuats de secundària/batxillerat. La jornada de vuit o dos quarts de vuit fins les tres és excessivament llarga per als alumnes (i diria que també per als professors que donen amb poca esma i interès les darreres hores). Acabar a les tres de la tarda obliga a dinar tard. Massa tard, i conseqüentment, a sopar també tard. Els experts han advertit que no es bo per al creixement adolescent ni tampoc per a als horaris racionals que volem aplicar en altres esferes de la societat. Potser es podria pensar en un horari una mica més llarg amb una pausa curta per dinar.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Proposta 1. Seria bo que s’incentivés en el professorat de secundària la incorporació de noves metodologies didàctiques que fossin una alternativa a les classes magistrals, les tasques memorístiques i altres sistemes tradicionals d’ensenyament. Si la universitat, amb un professorat que no titllaríem de renovador, ha aconseguit implantar el “pla Bolonya” amb nous mètodes que parteixen de la implicació dels alumnes , amb una avaluació continuada que valora les competències per sobre la memòria i un aprenentatge a través de recursos en línia que requereixen una actitud activa per part de docents i estudiants, amb mes raó ho poden fer els professors de secundària que tenen un públic més jove i actiu. No podem ensenyar igual que com ens van ensenyar, ni com ho fèiem fa deu, quinze o ens alguns casos trenta anys.\r\nProposta 2. Com a personal funcionari, el professorat de secundaria hauria de tenir un sistema d'avaluació tant de la docència com de la formació permanent. Resulta incomprensible que no es requereixi a una persona una formació continuada i permanent, tant en el seu camp de coneixement com en els recursos didàctics. La formació continuada i els plans de reciclatge han de suposar un incentiu per al professorat que hi participa i han de ser convenientment valorats econòmicament. Així mateix, han d’existir instruments per a l’avaluació pròpia i externa del professorat en la seva funció docent que permeti autoavaluar-se, comparar entre centres i millorar.\r\nProposta 3. (Pròpiament aquesta no és una proposta sobre el professorat, sinó sobre els horaris dels centres, però no sé exactament on enviar-la) Caldria revisar els horaris continuats de secundària/batxillerat. La jornada de vuit o dos quarts de vuit fins les tres és excessivament llarga per als alumnes (i diria que també per als professors que donen amb poca esma i interès les darreres hores). Acabar a les tres de la tarda obliga a dinar tard. Massa tard, i conseqüentment, a sopar també tard. Els experts han advertit que no es bo per al creixement adolescent ni tampoc per a als horaris racionals que volem aplicar en altres esferes de la societat. Potser es podria pensar en un horari una mica més llarg amb una pausa curta per dinar.\r\n"},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...