Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
Penso que és molt positiu que ens plantegem determinats aspectes relacionats amb el professorat perquè la societat canvia, les famílies canvien, les necessitats dels joves d’avui en dia també, per tant, és necessari un nou perfil professional per a tots aquests canvis. És necessari una formació més enfocada als treball en valors per intentar difondre aquests valors que la societat actual està perdent (respecte, solidaritat...) i també basats en una bona fonamentació psicològica, ja que molts cops em trobo com a tutor de Primària que sóc, que haig de fer de psicòleg per a les famílies i per als propis alumnes perquè estan immersos en situacions i problemes els quals et demanen consell i ajuda. Tanmateix, és important que es vagin formant i informant dels últims avenços, canvis de normativa i nous coneixements, especialment, tecnològics per encaminar a l’alumnat d’aquests docents cap a una educació amb visió de futur.
Pel que fa a la formació inicial, crec que hi ha una manca important des de les Universitats en la preparació dels docents com a tutors/es, almenys en l’Educació Primària. En els actuals graus hi ha molts crèdits dedicats a l’ensenyament i aprenentatge de les Ciències Social, Naturals, Matemàtiques, Llengües.... que està molt bé, però des del meu punt de vista, un docent primer a d’ensenyar als seus alumnes ha ser persones, gestionar el grup i els conflictes, ensenyar a aprendre dels errors, adquirir valors i després els ensenyarà la resta de coneixements, aquesta gran tasca la desenvolupen majoritàriament els tutors i les tutores, tot i que també ho haurien de fer els altres mestres d’altres matèries... per aquest motiu, en les Universitats hi ha, de moment, pocs o no hi ha cap crèdit al grau dedicat a aquest àmbit de formació en tutoria. A més a més, una bona preparació en coaching sigui una eina útil per aplicar en el nostre dia a dia amb les famílies. Com a formació permanent és clau anar formant-se en aquelles innovacions pedagògiques i en qualsevol altre formació que en ajudi a ser millor professional.
En relació a la carrera docent, l’article proposa un canvi molt radical en relació a la figura del docent, que possiblement, estaríem molt més preparats i amb una experiència prèvia força important abans d’exercir com a docent, i possiblement, faria de filtre de tots aquells que han estudiat educació perquè és una branca fàcil amb unes condicions laborals i econòmiques prou bones... però la quantitat de recursos que s’han d’invertir per fer això possible són moltíssims i no ho veig tan viable. Però sí que veig la necessitat de tenir una mentoria en un i
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Penso que és molt positiu que ens plantegem determinats aspectes relacionats amb el professorat perquè la societat canvia, les famílies canvien, les necessitats dels joves d’avui en dia també, per tant, és necessari un nou perfil professional per a tots aquests canvis. És necessari una formació més enfocada als treball en valors per intentar difondre aquests valors que la societat actual està perdent (respecte, solidaritat...) i també basats en una bona fonamentació psicològica, ja que molts cops em trobo com a tutor de Primària que sóc, que haig de fer de psicòleg per a les famílies i per als propis alumnes perquè estan immersos en situacions i problemes els quals et demanen consell i ajuda. Tanmateix, és important que es vagin formant i informant dels últims avenços, canvis de normativa i nous coneixements, especialment, tecnològics per encaminar a l’alumnat d’aquests docents cap a una educació amb visió de futur.\r\nPel que fa a la formació inicial, crec que hi ha una manca important des de les Universitats en la preparació dels docents com a tutors/es, almenys en l’Educació Primària. En els actuals graus hi ha molts crèdits dedicats a l’ensenyament i aprenentatge de les Ciències Social, Naturals, Matemàtiques, Llengües.... que està molt bé, però des del meu punt de vista, un docent primer a d’ensenyar als seus alumnes ha ser persones, gestionar el grup i els conflictes, ensenyar a aprendre dels errors, adquirir valors i després els ensenyarà la resta de coneixements, aquesta gran tasca la desenvolupen majoritàriament els tutors i les tutores, tot i que també ho haurien de fer els altres mestres d’altres matèries... per aquest motiu, en les Universitats hi ha, de moment, pocs o no hi ha cap crèdit al grau dedicat a aquest àmbit de formació en tutoria. A més a més, una bona preparació en coaching sigui una eina útil per aplicar en el nostre dia a dia amb les famílies. Com a formació permanent és clau anar formant-se en aquelles innovacions pedagògiques i en qualsevol altre formació que en ajudi a ser millor professional. \r\nEn relació a la carrera docent, l’article proposa un canvi molt radical en relació a la figura del docent, que possiblement, estaríem molt més preparats i amb una experiència prèvia força important abans d’exercir com a docent, i possiblement, faria de filtre de tots aquells que han estudiat educació perquè és una branca fàcil amb unes condicions laborals i econòmiques prou bones... però la quantitat de recursos que s’han d’invertir per fer això possible són moltíssims i no ho veig tan viable. Però sí que veig la necessitat de tenir una mentoria en un i"},"title":{"ca":"El professorat"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...