Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
Trobo encertat que ens plantegem canvis en metodologies, ratios, estratègies... però ens hem parat a pensar en que basem les etapes de creixement o desenvolupament de l'alumnat en teories de fa un segle?
La societat ha canviat molt, no des de 1995 ni des del 2000... des de fa no res! I desconec si algú investiga quines són les "noves etapes de desenvolupament" de l'alumnat o de les persones, doncs és evident que ja no funciona igual que amb Piaget.
Les noves tecnologies hi tenen a veure, i la globalització, i els canvis generacionals i percepcions i prioritats d'aquestes, l'economia... Tot ha canviat i cal entendre en quina mesura ha afectat l'evolució o les etapes d'aprenentatge.
Un cop meditat això, podrem veure diferent on, com, quan i per què.
Comptant sempre amb què els docents que hagin de dur endavant alguns d'aquests canvis hi estiguin disposats, sobretot a renunciar a l'acomodament de la "seva poltrona" en centres on la innovació passa per fer fitxes projectades en una PDI.
Potser ho he enfocat malament, però repassant la ponència, em ve al cap la idea que estem plantejant innovacions sobre un model arcaic piagetià (o en la línia). Veig molt de títol i estudis, però s'ha preguntat o s'ha observat als infants d'avui? Actuen igual que els de fa deu anys? No. Mirem què canvia i actuem en conseqüència.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Trobo encertat que ens plantegem canvis en metodologies, ratios, estratègies... però ens hem parat a pensar en que basem les etapes de creixement o desenvolupament de l'alumnat en teories de fa un segle?\r\nLa societat ha canviat molt, no des de 1995 ni des del 2000... des de fa no res! I desconec si algú investiga quines són les \"noves etapes de desenvolupament\" de l'alumnat o de les persones, doncs és evident que ja no funciona igual que amb Piaget. \r\nLes noves tecnologies hi tenen a veure, i la globalització, i els canvis generacionals i percepcions i prioritats d'aquestes, l'economia... Tot ha canviat i cal entendre en quina mesura ha afectat l'evolució o les etapes d'aprenentatge. \r\nUn cop meditat això, podrem veure diferent on, com, quan i per què.\r\nComptant sempre amb què els docents que hagin de dur endavant alguns d'aquests canvis hi estiguin disposats, sobretot a renunciar a l'acomodament de la \"seva poltrona\" en centres on la innovació passa per fer fitxes projectades en una PDI.\r\nPotser ho he enfocat malament, però repassant la ponència, em ve al cap la idea que estem plantejant innovacions sobre un model arcaic piagetià (o en la línia). Veig molt de títol i estudis, però s'ha preguntat o s'ha observat als infants d'avui? Actuen igual que els de fa deu anys? No. Mirem què canvia i actuem en conseqüència."},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...