We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
Bon dia em dic Maria Teresa i sóc estudiant d’Animació Sociocultural i Turística a l’INS. Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona.
Primer de tot, vull donar les gràcies per poder-nos fer partícips d'un procès com aquest.
Penso que la nostra educació necessita aprenentatges conceptuals, res de memorística. Que aprenguin a través de l’ experimentació, de tocar, de sentir.
Un nen/a, jove o adult/a no aprèn assegut/a en una taula fent deures, aprèn anant a conèixer i experimentar coses noves, a descobrir entorn, a anar al teatre, al cinema, a un concert, al camp, a un museu, a la biblioteca...
A través de l’ experimentació s’activa la memòria a llarg termini, que al cap i a la fi és preferible aquesta que no la de curt termini que és la que ens permet estudiar per a un examen i després ‘’vomitar’’ tota la informació per a finalment, ajudar-nos només a aprovar i no a aprendre.
També es necessita molta educació emocional, treballar sentiments, emocions, agilitzar els sentits i la maduració de cada estudiant, sigui l’ edat que sigui.
Un dels punts a valorar és l’ educació personalitzada i respectar el procés maduratiu de cada estudiant, però en totes les etapes educatives, des d’educació infantil fins a la universitat.
Vull defendre la recerca experimental a partir d’un mateix dins de l’àmbit escolar com fora, però no defenc els deures, el fet que un nen/a, jove o adult s’hagi de passar tardes senceres assegut a una cadira fent deures és una idea que ja s’hauria d’haver exhaurit, sé ben bé que la teoria ha d'anar lligada de la pràctica però d'una forma més experimental que la d'estar la tarda en una cadira.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Bon dia em dic Maria Teresa i sóc estudiant d’Animació Sociocultural i Turística a l’INS. Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona. \r\nPrimer de tot, vull donar les gràcies per poder-nos fer partícips d'un procès com aquest. \r\n\r\nPenso que la nostra educació necessita aprenentatges conceptuals, res de memorística. Que aprenguin a través de l’ experimentació, de tocar, de sentir. \r\nUn nen/a, jove o adult/a no aprèn assegut/a en una taula fent deures, aprèn anant a conèixer i experimentar coses noves, a descobrir entorn, a anar al teatre, al cinema, a un concert, al camp, a un museu, a la biblioteca...\r\nA través de l’ experimentació s’activa la memòria a llarg termini, que al cap i a la fi és preferible aquesta que no la de curt termini que és la que ens permet estudiar per a un examen i després ‘’vomitar’’ tota la informació per a finalment, ajudar-nos només a aprovar i no a aprendre.\r\nTambé es necessita molta educació emocional, treballar sentiments, emocions, agilitzar els sentits i la maduració de cada estudiant, sigui l’ edat que sigui.\r\nUn dels punts a valorar és l’ educació personalitzada i respectar el procés maduratiu de cada estudiant, però en totes les etapes educatives, des d’educació infantil fins a la universitat.\r\nVull defendre la recerca experimental a partir d’un mateix dins de l’àmbit escolar com fora, però no defenc els deures, el fet que un nen/a, jove o adult s’hagi de passar tardes senceres assegut a una cadira fent deures és una idea que ja s’hauria d’haver exhaurit, sé ben bé que la teoria ha d'anar lligada de la pràctica però d'una forma més experimental que la d'estar la tarda en una cadira.\r\n"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...