We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
Hola, sóc Ruth Pardo, alumna del cicle superior d'Animació Sociocultural i Turística.
Vull començar exposant que pel que observo avui en dia, els nens continuen sen educats mitjançant deures, deures i més deures, cosa que els hi treu molt de temps, tan a ells com als pares, per poder fer altres activitats com ara relacionar-se amb els amics o alguna extraescolar que també els hi aporti alguna eina educativa fora de l'escola. Penso que a part de només centrar-se en feina feta a casa i estar a classe escoltant al/la professor/a, ens hauríem de centrar més en transmetre valors als estudiants i així estalviar males actituds que poden influir en el seu futur. En això últim també és important l'actitud dels pares, ja que el que es transmet a casa es duu a l'escola. Sí que el/la professor/a forma part en l’educació, però la seva verdadera tasca és transmetre coneixement i la dels pares transmetre els valors.
Per una altra banda, l'educació està centrada en una nota, som un número, un número que en realitat no diu res d'un mateix, ja que, per més que es tregui més o menys nota, en un treball o examen, lo important son les competències de la persona i comprovar si a l'hora de la veritat té les aptituds suficients per desenvolupar tasques en el seu futur lloc de treball.
També, es contempla la necessitat de memoritzar tot allò que es pot dies abans de l'examen i quan arriba el moment apareix la “bulímia estudiantil”. Aquell fet de seure a la cadira i començar a vomitar tot allò que s'ha "après" per a després oblidar-ho.
Un altre aspecte a destacar és el esbroncar a l'estudiant si no fa bé una determinada tasca. Lo correcte seria explicar de bones maneres el que ha fet malament, intentar que ho entengui i motivar-lo per què vegi la confiança que tens en ell/a de que a la pròxima ho pot fer millor, i encara que això no sigui així, recordar-li lo bo que és en la seva assignatura preferida.
Pel que fa el tema de les tecnologies i xarxes socials, em sembla un tema interessant i innovador. Es podria treure profit per l'aprenentatge, ja que la xarxa disposa de moltíssima informació. Respecte a les xarxes socials s'ha de controlar per a que es fan servir. Si se'ls hi dona bon ús poden sorgir activitats que poden servir per l'aprenentatge, com entrar en algun debat d’un grup de Facebook amb alguna temàtica que els transmeti alguna cosa constructiva.
Moltes gràcies per la vostra atenció,
Ruth
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Hola, sóc Ruth Pardo, alumna del cicle superior d'Animació Sociocultural i Turística.\r\nVull començar exposant que pel que observo avui en dia, els nens continuen sen educats mitjançant deures, deures i més deures, cosa que els hi treu molt de temps, tan a ells com als pares, per poder fer altres activitats com ara relacionar-se amb els amics o alguna extraescolar que també els hi aporti alguna eina educativa fora de l'escola. Penso que a part de només centrar-se en feina feta a casa i estar a classe escoltant al/la professor/a, ens hauríem de centrar més en transmetre valors als estudiants i així estalviar males actituds que poden influir en el seu futur. En això últim també és important l'actitud dels pares, ja que el que es transmet a casa es duu a l'escola. Sí que el/la professor/a forma part en l’educació, però la seva verdadera tasca és transmetre coneixement i la dels pares transmetre els valors.\r\nPer una altra banda, l'educació està centrada en una nota, som un número, un número que en realitat no diu res d'un mateix, ja que, per més que es tregui més o menys nota, en un treball o examen, lo important son les competències de la persona i comprovar si a l'hora de la veritat té les aptituds suficients per desenvolupar tasques en el seu futur lloc de treball.\r\nTambé, es contempla la necessitat de memoritzar tot allò que es pot dies abans de l'examen i quan arriba el moment apareix la “bulímia estudiantil”. Aquell fet de seure a la cadira i començar a vomitar tot allò que s'ha \"après\" per a després oblidar-ho.\r\nUn altre aspecte a destacar és el esbroncar a l'estudiant si no fa bé una determinada tasca. Lo correcte seria explicar de bones maneres el que ha fet malament, intentar que ho entengui i motivar-lo per què vegi la confiança que tens en ell/a de que a la pròxima ho pot fer millor, i encara que això no sigui així, recordar-li lo bo que és en la seva assignatura preferida.\r\nPel que fa el tema de les tecnologies i xarxes socials, em sembla un tema interessant i innovador. Es podria treure profit per l'aprenentatge, ja que la xarxa disposa de moltíssima informació. Respecte a les xarxes socials s'ha de controlar per a que es fan servir. Si se'ls hi dona bon ús poden sorgir activitats que poden servir per l'aprenentatge, com entrar en algun debat d’un grup de Facebook amb alguna temàtica que els transmeti alguna cosa constructiva.\r\n\r\nMoltes gràcies per la vostra atenció,\r\n\r\nRuth"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...