Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
El meu nom és Maria Andreu i em dedico a la pedagogia musical. El meu camp de recerca és com ajuda l'educació musical en l'adquisició de les competencies bàsiques.
La meva reflexió va en el sentit de que quan parlem de pilars de l'educació no ens podem deixar l'educació artística. És a través de l'art i de la cultura que es forma la nostra societat. En concret parlaré de l'educació musical, donat que és el me camp de competència.
Com ja s'ha comentat el nostre sistema educatiu ha de ser de qualitat i per a tots. Donat que la música forma part de les nostres vides i ens defineix com a societat i que cada cultura té el seu propi univers sonor i no podem imaginar una cultura sense la seva música, amb la música, a l'ensenyament, podem treballar tots els aspectes que considerem pilars de l'educació d'una manera natural: l'equitat, ja que tots podem fer música; la inclusiviitat, ja que cada ú pot fer-la al seu nivell i tots som necessaris per al resultat final i la interculturalitat, ja que a través de la música coneixem diferents cultures i religions i cadascú pot aportar la seva cultura donant a conèixer la pròpia música. Amb la música treballem aspectes tant importants en educació com són la transversalitat, la cohesió, l'aprendre a aprendre, l'autoconeixement, l'atenció, el respecte...
En alguna aportació a aquest debat s'ha parlat de la importancia de les emocions en l'educació. La música fa aflorar les emocions individuals i les col·lectives, ens fa vibrar junts, i ens ajuda a expressar el que sentim i el que volem dir. Quan cantem respirem junts i fer música junts significa escoltar-se uns als altres.
En concret, a través de l'educació musical es treballa competencialment i s'avança en l'adquisició de totes les competències bàsiques. Es forma a la persona en la seva integritat. S'ajuda a créixer com a individuo i com a èsser social. En aquest sentit cal referenciar les recomenacions del Consell d'Europa de 1981, sobre l'educació musical per a tots i el Full de ruta per a l'Educació Artística de la Conferència Mundial de l'ONU a Lisboa el 2006, sobre l'Educació Artística: construir capacitats creatives per al segle XXI. Catalunya no pot quedar fora d'aquestes recomenacions, i si volem una educació equitativa i de qualitat no podem deixar fora un aspecte tant important de la persona com és l'artística i cultural.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"El meu nom és Maria Andreu i em dedico a la pedagogia musical. El meu camp de recerca és com ajuda l'educació musical en l'adquisició de les competencies bàsiques. \r\nLa meva reflexió va en el sentit de que quan parlem de pilars de l'educació no ens podem deixar l'educació artística. És a través de l'art i de la cultura que es forma la nostra societat. En concret parlaré de l'educació musical, donat que és el me camp de competència.\r\nCom ja s'ha comentat el nostre sistema educatiu ha de ser de qualitat i per a tots. Donat que la música forma part de les nostres vides i ens defineix com a societat i que cada cultura té el seu propi univers sonor i no podem imaginar una cultura sense la seva música, amb la música, a l'ensenyament, podem treballar tots els aspectes que considerem pilars de l'educació d'una manera natural: l'equitat, ja que tots podem fer música; la inclusiviitat, ja que cada ú pot fer-la al seu nivell i tots som necessaris per al resultat final i la interculturalitat, ja que a través de la música coneixem diferents cultures i religions i cadascú pot aportar la seva cultura donant a conèixer la pròpia música. Amb la música treballem aspectes tant importants en educació com són la transversalitat, la cohesió, l'aprendre a aprendre, l'autoconeixement, l'atenció, el respecte... \r\nEn alguna aportació a aquest debat s'ha parlat de la importancia de les emocions en l'educació. La música fa aflorar les emocions individuals i les col·lectives, ens fa vibrar junts, i ens ajuda a expressar el que sentim i el que volem dir. Quan cantem respirem junts i fer música junts significa escoltar-se uns als altres.\r\nEn concret, a través de l'educació musical es treballa competencialment i s'avança en l'adquisició de totes les competències bàsiques. Es forma a la persona en la seva integritat. S'ajuda a créixer com a individuo i com a èsser social. En aquest sentit cal referenciar les recomenacions del Consell d'Europa de 1981, sobre l'educació musical per a tots i el Full de ruta per a l'Educació Artística de la Conferència Mundial de l'ONU a Lisboa el 2006, sobre l'Educació Artística: construir capacitats creatives per al segle XXI. Catalunya no pot quedar fora d'aquestes recomenacions, i si volem una educació equitativa i de qualitat no podem deixar fora un aspecte tant important de la persona com és l'artística i cultural. "},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...