Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
Jornades del Consell Escolar de Catalunya. “ARA ÉS DEMÀ” .
A Fundesplai hem obert un procés intern de reflexió sobre la temàtica i les qüestions plantejades per les cinc Ponències presentades per Consell Escolar de Catalunya (C.E.C.), que pretenen pensar i expressar amb llibertat com imaginem i quin futur volem per l’Educació a Catalunya. Som conscients de l’impacte que aquests tipus de Jornades del C.E.C. han tingut en el sistema en el passat i del que pot tenir aquesta nova iniciativa.
La primera Jornada, celebrada el passat dissabte, 14 de gener, ens ha permès trepitjar a terra: fer una anàlisi comparada entre el sistema educatiu d’Estònia i el de Catalunya , amb les seves similituds i profundes diferències, i analitzar experiències concretes de centres escolars i d’altres institucions educatives. Volem destacar algunes de les idees que des de Fundesplai reivindiquem en el futur sistema educatiu, propostes que encara veiem més clares a partir del que hem viscut en aquesta primera jornada de debat:
- El debat “Ara és demà” és un espai idoni per situar l’educació en el lleure al lloc que li pertoca. Com a Estònia hem de garantir que l’accés al lleure educatiu sigui possible per a tots els infants i joves de Catalunya.
- Els valors, les habilitats per a la vida, els aprenentatges de la pedagogia de la vida quotidiana, tot plegat conformen l’educació en el temps de lleure, que esdevé en educació per a la ciutadania, imprescindible pel desenvolupament integral dels infants i joves. No podem oblidar que l’educació en el lleure és un tema de dret i que està reconeguda tant a la llei d’Infància com a la d’Educació, per tant, no podem dubtar, ha de ser reconeguda com l’educació escolar i interactuar degudament.
- Cal assegurar el treballs entre els diferents agents educatius que hi intervenen en els diferents espais educatius: escola, lleure, centres esportius, culturals, etc. Només sumant esforços i voluntats, somnis i realitats, de tots els agents de l’educació ens en podrem sortir.
- Un altre espai educatiu que pensem imprescindible i que l’exposició del sistema educatiu d’Estònia va posar en evidència, és l’educació a la petita infància, 18 mesos a 6 anys. Està clar que hem d’avançar, potenciar i universalitzar aquesta etapa de l’educació per la qual cal apostar, fent una inversió important. És una etapa cabdal per l’èxit educatiu en el futur.
Seguirem amb cura i tot l’interès possible, aquests debats que ens fan concloure com, malgrat les limitacions constatades, l’escola catalana té la mirada posada en el futur; no ha perdut el sentit de la re
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Jornades del Consell Escolar de Catalunya. “ARA ÉS DEMÀ” . \r\n\r\nA Fundesplai hem obert un procés intern de reflexió sobre la temàtica i les qüestions plantejades per les cinc Ponències presentades per Consell Escolar de Catalunya (C.E.C.), que pretenen pensar i expressar amb llibertat com imaginem i quin futur volem per l’Educació a Catalunya. Som conscients de l’impacte que aquests tipus de Jornades del C.E.C. han tingut en el sistema en el passat i del que pot tenir aquesta nova iniciativa. \r\n\r\nLa primera Jornada, celebrada el passat dissabte, 14 de gener, ens ha permès trepitjar a terra: fer una anàlisi comparada entre el sistema educatiu d’Estònia i el de Catalunya , amb les seves similituds i profundes diferències, i analitzar experiències concretes de centres escolars i d’altres institucions educatives. Volem destacar algunes de les idees que des de Fundesplai reivindiquem en el futur sistema educatiu, propostes que encara veiem més clares a partir del que hem viscut en aquesta primera jornada de debat:\r\n\r\n-\tEl debat “Ara és demà” és un espai idoni per situar l’educació en el lleure al lloc que li pertoca. Com a Estònia hem de garantir que l’accés al lleure educatiu sigui possible per a tots els infants i joves de Catalunya. \r\n\r\n-\tEls valors, les habilitats per a la vida, els aprenentatges de la pedagogia de la vida quotidiana, tot plegat conformen l’educació en el temps de lleure, que esdevé en educació per a la ciutadania, imprescindible pel desenvolupament integral dels infants i joves. No podem oblidar que l’educació en el lleure és un tema de dret i que està reconeguda tant a la llei d’Infància com a la d’Educació, per tant, no podem dubtar, ha de ser reconeguda com l’educació escolar i interactuar degudament. \r\n\r\n-\tCal assegurar el treballs entre els diferents agents educatius que hi intervenen en els diferents espais educatius: escola, lleure, centres esportius, culturals, etc. Només sumant esforços i voluntats, somnis i realitats, de tots els agents de l’educació ens en podrem sortir.\r\n\r\n-\tUn altre espai educatiu que pensem imprescindible i que l’exposició del sistema educatiu d’Estònia va posar en evidència, és l’educació a la petita infància, 18 mesos a 6 anys. Està clar que hem d’avançar, potenciar i universalitzar aquesta etapa de l’educació per la qual cal apostar, fent una inversió important. És una etapa cabdal per l’èxit educatiu en el futur.\r\n\r\nSeguirem amb cura i tot l’interès possible, aquests debats que ens fan concloure com, malgrat les limitacions constatades, l’escola catalana té la mirada posada en el futur; no ha perdut el sentit de la re"},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...