Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

Els pilars del sistema educatiu

26/01/2017 01:00  
Un dels pilars bàsics i eix vertebral del creixement dels nostres alumnes es treballar la seva espiritualitat i la seva vessant de creixement interior. Aquest aspecte juntament amb les seves capacitats plàstiques, musical, fisiques i de coneixement no poden ser separats, Per tant reivindiquem un àrea comuna per a tots els alumnes que integren la nostra societat. Un àrea on totes les creences, religions i valors siguin respectats i ens audin a conèixer l'altre per tal de no rebutjar-lo i fer aixi una societat més justa i en pau. Alhora que també creiem que el professorat més adeqüat per donar aquesta àrea sigui l'actual professorat de Religió de les escoles de Primària i Secundària, per la seva formació i la seva condició professional.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2017-01-75186

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75186/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75186/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies