Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Acollint-nos a la crida a la participació feta des del Consell Escolar de Catalunya al debat Ara és Demà, voldríem fer-vos una aportació. Es tracta de fer un pas més el la línia de l’escola inclusiva.
Des dels anys vuitanta en que es van fer les primeres passes per integrar a l’escola nens i nenes amb necessitats educatives especials fins ara, han estat molts els alumnes que han viscut una escola en la que les seves necessitats han estat tingudes en compte i en la que han trobat el suport necessari per culminar els seus estudis amb èxit.
Alguns d’ells s’han volgut dedicar professionalment a l’educació i el sistema també ha fet passes per compensar la possible desigualtat d’oportunitats per accedir a un lloc de treball com a professor d’aquests persones, que tenen la capacitat necessària per a exercir com a professors però es troben amb una dificultat addicional en el procés de selecció. En alguns moments han tingut prioritat a l’hora d’escollir vacants d’interinatge, i disposen d’un servei d’atenció en riscos laborals que els atén de forma competent; tanmateix s’hauria d’avançar concretant les mesures i ajustant-les a les característiques de les persones que les reben.
El que proposem afecta a dos moments de la vida laboral d’aquestes persones: l’accés a la funció pública per la via d’oposicions; i l’accés a la destinació a un lloc de treball, tant si és en condició d’interí com de propietari de la plaça.
En el cas de l’accés a la funció publica per oposició, proposem que s’avanci en prendre mesures concretes per a cada tipus de disminució. De fet, en alguns casos ja es fa: si un aspirant té problemes de mobilitat es salven els obstacles, si té dificultats de visió se li proporcionen textos amb lletres més grans. En el cas dels sords, però, la falta d’igualtat d’oportunitats per a competir amb la resta d’aspirants en la defensa oral d’una programació és molt evident, i caldria pensar en formes alternatives en les que la oralitat no tingui un paper tant determinant. Proposem doncs, que s’adaptin les oposicions a les característiques reals de les persones que tinguin reconeguda legalment una disminució determinada.
Pel què fa a la destinació a un lloc de treball concret, la proposta és que a les escoles i instituts d’un determinat nombre de places, en tinguin una reservada a persones amb una disminució reconeguda legalment.
Ambdues propostes són fetes des del convenciment que normalitzar la presència de mestres i professors amb alguna disminució als centres és enviar, des del sistema educatiu, un missatge positiu a la societat i de manera m
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Acollint-nos a la crida a la participació feta des del Consell Escolar de Catalunya al debat Ara és Demà, voldríem fer-vos una aportació. Es tracta de fer un pas més el la línia de l’escola inclusiva. \r\n\r\nDes dels anys vuitanta en que es van fer les primeres passes per integrar a l’escola nens i nenes amb necessitats educatives especials fins ara, han estat molts els alumnes que han viscut una escola en la que les seves necessitats han estat tingudes en compte i en la que han trobat el suport necessari per culminar els seus estudis amb èxit.\r\n \r\nAlguns d’ells s’han volgut dedicar professionalment a l’educació i el sistema també ha fet passes per compensar la possible desigualtat d’oportunitats per accedir a un lloc de treball com a professor d’aquests persones, que tenen la capacitat necessària per a exercir com a professors però es troben amb una dificultat addicional en el procés de selecció. En alguns moments han tingut prioritat a l’hora d’escollir vacants d’interinatge, i disposen d’un servei d’atenció en riscos laborals que els atén de forma competent; tanmateix s’hauria d’avançar concretant les mesures i ajustant-les a les característiques de les persones que les reben. \r\n\r\nEl que proposem afecta a dos moments de la vida laboral d’aquestes persones: l’accés a la funció pública per la via d’oposicions; i l’accés a la destinació a un lloc de treball, tant si és en condició d’interí com de propietari de la plaça.\r\n\r\nEn el cas de l’accés a la funció publica per oposició, proposem que s’avanci en prendre mesures concretes per a cada tipus de disminució. De fet, en alguns casos ja es fa: si un aspirant té problemes de mobilitat es salven els obstacles, si té dificultats de visió se li proporcionen textos amb lletres més grans. En el cas dels sords, però, la falta d’igualtat d’oportunitats per a competir amb la resta d’aspirants en la defensa oral d’una programació és molt evident, i caldria pensar en formes alternatives en les que la oralitat no tingui un paper tant determinant. Proposem doncs, que s’adaptin les oposicions a les característiques reals de les persones que tinguin reconeguda legalment una disminució determinada. \r\n\r\nPel què fa a la destinació a un lloc de treball concret, la proposta és que a les escoles i instituts d’un determinat nombre de places, en tinguin una reservada a persones amb una disminució reconeguda legalment. \r\n\r\nAmbdues propostes són fetes des del convenciment que normalitzar la presència de mestres i professors amb alguna disminució als centres és enviar, des del sistema educatiu, un missatge positiu a la societat i de manera m"},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...