Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
M'agradaria fer una introducció, què si bé no respon directament als 4 items proposats, des del meu punt de vista (com professora de ciències), és una part important en la milloria i èxit escolar (Si és aquest l'objectiu últim de la ponència):
- Tenim una eina molt engrescadora i estimulant pels alumnes, el laboratori (taller, etc) i no li donem gaire importància.
- Caldria formar al professorat i fer unes pràctiques d'obligat rigor, les mateixes per cada nivell, per a tot centre i alumne del pais.
- Caldria dotar d'un millor equipament actualitzat als laboratoris.
- Caldria tenir un tècnic de laboratori per ajudar en la preparació i neteja dels materials, per tal de poder fer servir el laboratori l'hora seguent. Al mateix temps es responsablitzaria del seu manteniment.
- Caldria augmentar a dues hores, el temps en el laboratori, sengons nivell.
- Caldria reduir els llibres tan carregats en teoria i gaira pràctica.
- Caldria augmentar el nombre d'hores al laboratori a un 75%, pot ser.
Totes aquestes idees són copiades de paisos on ja fa molt s'implanten i on els resultats Pissa són millors. Jo nomès volia comentar aquesta visió, per reflexionar-hi, ja que no crec que la solució per augmentar l'èxit escolar siga nomès revisar els perfils profesionals del professorat o formar-lo més.
Perfils professionals. Jo penso que el docent hauria de tenir una experiència laboral, altra que de profe (com ja és el cas en Cicles Formatius), per poder ajudar l'alumne a trobar similituts i aplicacions reals.
Formació inicial i formació permanent. Pot ser caldria revisar aquestes premises que no deixen a un profe de ciències donar classes d'idiomes, tot i tenir diplomes, experiències i nivells de vegades superiors als que si tenen una carrera humanística o de filologia, o un altre exemple, el que un químic no pugui enseñar matemàtiques però sí una ingenyeria tècnica.....En quant a la formació permanent, crec que el departament ja en fa molta però caldria pot ser avaluar desprès la seva aplicació i eficacia.
Accés i avaluació de la funció docent: No estic en contra d'una avaluació del professorat, si allò comporta una revisió salarial. I les formes d'entrar a la docència haurien de primar, si més no, igualar, l'experiència docent i altra de l'opositor. Sovint es prima o es fan eliminatories les proves memorístiques (Tema i exercicis) que qualsevol nou licenciat ho té per la mà, deixant fora llavors a aquelles persones amb més experiència professional i laboral.
Ètica i deontologia de la pràctica docent. No tinc una resposta clara en aquest punt, però si considero que la gran riquesa
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"M'agradaria fer una introducció, què si bé no respon directament als 4 items proposats, des del meu punt de vista (com professora de ciències), és una part important en la milloria i èxit escolar (Si és aquest l'objectiu últim de la ponència):\r\n- Tenim una eina molt engrescadora i estimulant pels alumnes, el laboratori (taller, etc) i no li donem gaire importància. \r\n- Caldria formar al professorat i fer unes pràctiques d'obligat rigor, les mateixes per cada nivell, per a tot centre i alumne del pais. \r\n- Caldria dotar d'un millor equipament actualitzat als laboratoris. \r\n- Caldria tenir un tècnic de laboratori per ajudar en la preparació i neteja dels materials, per tal de poder fer servir el laboratori l'hora seguent. Al mateix temps es responsablitzaria del seu manteniment. \r\n- Caldria augmentar a dues hores, el temps en el laboratori, sengons nivell. \r\n- Caldria reduir els llibres tan carregats en teoria i gaira pràctica. \r\n- Caldria augmentar el nombre d'hores al laboratori a un 75%, pot ser.\r\nTotes aquestes idees són copiades de paisos on ja fa molt s'implanten i on els resultats Pissa són millors. Jo nomès volia comentar aquesta visió, per reflexionar-hi, ja que no crec que la solució per augmentar l'èxit escolar siga nomès revisar els perfils profesionals del professorat o formar-lo més. \r\n\r\nPerfils professionals. Jo penso que el docent hauria de tenir una experiència laboral, altra que de profe (com ja és el cas en Cicles Formatius), per poder ajudar l'alumne a trobar similituts i aplicacions reals.\r\n\r\nFormació inicial i formació permanent. Pot ser caldria revisar aquestes premises que no deixen a un profe de ciències donar classes d'idiomes, tot i tenir diplomes, experiències i nivells de vegades superiors als que si tenen una carrera humanística o de filologia, o un altre exemple, el que un químic no pugui enseñar matemàtiques però sí una ingenyeria tècnica.....En quant a la formació permanent, crec que el departament ja en fa molta però caldria pot ser avaluar desprès la seva aplicació i eficacia. \r\n\r\nAccés i avaluació de la funció docent: No estic en contra d'una avaluació del professorat, si allò comporta una revisió salarial. I les formes d'entrar a la docència haurien de primar, si més no, igualar, l'experiència docent i altra de l'opositor. Sovint es prima o es fan eliminatories les proves memorístiques (Tema i exercicis) que qualsevol nou licenciat ho té per la mà, deixant fora llavors a aquelles persones amb més experiència professional i laboral.\r\n\r\nÈtica i deontologia de la pràctica docent. No tinc una resposta clara en aquest punt, però si considero que la gran riquesa "},"title":{"ca":"El professorat"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...