Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases

El professorat

20/11/2016 01:00  
Formació del professorat en l'àmbit digital creatiu emprant llenguatges de programació La formació del professorat en l'àmbit digital no ha de ser únicament la d'usuari digital passiu sino la de creador digital per poder fer que els seus alumnes també ho siguin. És per això que s'hauria d'oferir molta formació en creativitat digital per la qual cosa es necessita formar professorat en diversos llenguatges de programació per fer possible que els alumnes siguin creatius, ja que totes les feines no creatives poden ser realitzades per màquines o personal poc format. La programació es pot ensenyar en llengua anglesa ja que els llenguatges són en aquesta llengua i a més es pot relacionar amb totes les assignatures en ser una forma de creativitat. Alguns països com el Regne Unit aposten per posar la programació en el centre del currículum escolar. https://www.codeforlife.education/. Catalunya pot apostar per una educació tecnològica creativa?
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2016-11-74839

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74839/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74839/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings