Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Show original text Warning: Content might be automatically translated and not be 100% accurate.

El professorat

Avatar: Juan José Juan José
En primera instància cal dir que això dels perfils professionals no té sentit, cadascú com a professional docent ha de poder ocupar qualsevol tasca especialitzada si el centre li dóna l'oportunitat d'així realitzar-ho. És senzill, si aquella persona realitza adequadament la seva tasca pot seguir realitzant-la. D'altra banda, l'avaluació dels docents hauria de ser grupal. Ho dic perquè som un col.lectiu que hem de treballar amb valors, com si fos un gran vaixell i si una cosa no funciona hem d'intentar entre tots parlar i ajudar-nos per a que així sigui. Un altre tema són les matèries, penso que tot hi aniria millor si hi haguessin projectes i no matèries, això implica UN( i només un )examen final de competències a l'Eso i al Batxillerat(una selectivitat competencial, es a dir, preguntes relacionades amb els projectes que s'han treballat aquell any). Això si, cal en una educació basada en projectes que aquests projectes vinguin donats per universitats, docents i Ensenyament. La formació és molt important i això s'ha d'obligar al docent a fer almenys un curs a l'any. I per concloure, no crec gaire en les oposicions enteses com ara,cal reformar-les i que l'experiència docent i la valoració de l'Institut siguin determinants per fer funcionari a una persona, per donar-li estabilitat laboral i emocional perquè així passa a tots els treballs i perquè nosaltres som diferents? Certament no ho sé
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share