Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Voldria fer unes aportacions pel que fa al professorat.
Abans de parlar de recursos per facilitar la feina del professorat, que són insuficients, cal parlar de la preparació dels metres i professors.
De la mateixa manera que la qualitat educativa millorarà amb la qualitat dels mestres i professors, la preparació d'aquests i la seva formació depèn i molt de la formació que rebin a la universitat. Calen professionals preparats, que trepitgin de peus a terra i que hagin trepitjat les escoles o els instituts. Una part d'aquests formadors dels futurs educadors haurien de ser mestres o professors que han dedicat part de la seva carrera professional a treballar a les escoles. Professionals reconeguts, que coneguin a fons la pràctica i implementació de didàctiques i metodologies.
La formació dels nous mestres, sobretot, també hauria de potenciar el contacte amb el mon del lleure, ric en l'educació en valors, educació emocional, relació amb la natura... i hi hauria de destinar una part dels crèdits de la formació.
Per acabar les meves aportacions, s'hauria d'acabar amb el malentès corporativisme. No ens podem permetre en el nostre sistema aquells professionals tòxics -sense formació, sense vocació, sense els mínims que requereix una tasca de demana molta formació emocional i tracte amb persones que creixen. S'haurien d'establir mecanismes que evitessin que els nostres alumnes haguessin de patir aquest mestre o professor poc preparat. Pensem que en sortim perjudicats tots, però els nostres alumnes ho pateixen en primera persona.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Voldria fer unes aportacions pel que fa al professorat.\r\n\r\nAbans de parlar de recursos per facilitar la feina del professorat, que són insuficients, cal parlar de la preparació dels metres i professors. \r\n\r\nDe la mateixa manera que la qualitat educativa millorarà amb la qualitat dels mestres i professors, la preparació d'aquests i la seva formació depèn i molt de la formació que rebin a la universitat. Calen professionals preparats, que trepitgin de peus a terra i que hagin trepitjat les escoles o els instituts. Una part d'aquests formadors dels futurs educadors haurien de ser mestres o professors que han dedicat part de la seva carrera professional a treballar a les escoles. Professionals reconeguts, que coneguin a fons la pràctica i implementació de didàctiques i metodologies.\r\n\r\nLa formació dels nous mestres, sobretot, també hauria de potenciar el contacte amb el mon del lleure, ric en l'educació en valors, educació emocional, relació amb la natura... i hi hauria de destinar una part dels crèdits de la formació.\r\n\r\nPer acabar les meves aportacions, s'hauria d'acabar amb el malentès corporativisme. No ens podem permetre en el nostre sistema aquells professionals tòxics -sense formació, sense vocació, sense els mínims que requereix una tasca de demana molta formació emocional i tracte amb persones que creixen. S'haurien d'establir mecanismes que evitessin que els nostres alumnes haguessin de patir aquest mestre o professor poc preparat. Pensem que en sortim perjudicats tots, però els nostres alumnes ho pateixen en primera persona."},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...