We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
Voldria fer unes aportacions pel que fa al professorat.
Abans de parlar de recursos per facilitar la feina del professorat, que són insuficients, cal parlar de la preparació dels metres i professors.
De la mateixa manera que la qualitat educativa millorarà amb la qualitat dels mestres i professors, la preparació d'aquests i la seva formació depèn i molt de la formació que rebin a la universitat. Calen professionals preparats, que trepitgin de peus a terra i que hagin trepitjat les escoles o els instituts. Una part d'aquests formadors dels futurs educadors haurien de ser mestres o professors que han dedicat part de la seva carrera professional a treballar a les escoles. Professionals reconeguts, que coneguin a fons la pràctica i implementació de didàctiques i metodologies.
La formació dels nous mestres, sobretot, també hauria de potenciar el contacte amb el mon del lleure, ric en l'educació en valors, educació emocional, relació amb la natura... i hi hauria de destinar una part dels crèdits de la formació.
Per acabar les meves aportacions, s'hauria d'acabar amb el malentès corporativisme. No ens podem permetre en el nostre sistema aquells professionals tòxics -sense formació, sense vocació, sense els mínims que requereix una tasca de demana molta formació emocional i tracte amb persones que creixen. S'haurien d'establir mecanismes que evitessin que els nostres alumnes haguessin de patir aquest mestre o professor poc preparat. Pensem que en sortim perjudicats tots, però els nostres alumnes ho pateixen en primera persona.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Voldria fer unes aportacions pel que fa al professorat.\r\n\r\nAbans de parlar de recursos per facilitar la feina del professorat, que són insuficients, cal parlar de la preparació dels metres i professors. \r\n\r\nDe la mateixa manera que la qualitat educativa millorarà amb la qualitat dels mestres i professors, la preparació d'aquests i la seva formació depèn i molt de la formació que rebin a la universitat. Calen professionals preparats, que trepitgin de peus a terra i que hagin trepitjat les escoles o els instituts. Una part d'aquests formadors dels futurs educadors haurien de ser mestres o professors que han dedicat part de la seva carrera professional a treballar a les escoles. Professionals reconeguts, que coneguin a fons la pràctica i implementació de didàctiques i metodologies.\r\n\r\nLa formació dels nous mestres, sobretot, també hauria de potenciar el contacte amb el mon del lleure, ric en l'educació en valors, educació emocional, relació amb la natura... i hi hauria de destinar una part dels crèdits de la formació.\r\n\r\nPer acabar les meves aportacions, s'hauria d'acabar amb el malentès corporativisme. No ens podem permetre en el nostre sistema aquells professionals tòxics -sense formació, sense vocació, sense els mínims que requereix una tasca de demana molta formació emocional i tracte amb persones que creixen. S'haurien d'establir mecanismes que evitessin que els nostres alumnes haguessin de patir aquest mestre o professor poc preparat. Pensem que en sortim perjudicats tots, però els nostres alumnes ho pateixen en primera persona."},"title":{"ca":"El professorat"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...