We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
Un model d'escola que no canvïi cada 2 x 3 per culpa del govern ajudaria força. Si hi ha alguna planificació mal feta es pot corretgir simplement l'error. No cal canviar un model sencer per culpa d'un petit error.
És essencial ensenyar a entendre el que es llegeix i a qüestionar allò que es llegeix.
Han de saber trobar recursos. És més fàcil aprendre a partir de les experiències apreses que no pas memoritzant. Si no s'aplica el que han après, fàcilment ho oblidaran. Els exàmens només serveixen per memoritzar, en canvi les activitats i projectes que es poden proposar als infants es pot veure la capacitat real que tenen de resol·lució (on han trobat la informació, en quines referències s'han basat per defensar el seu argument...).
Cal tenir en compte també som una població on les matemàtiques costen d'entendre. És molt més senzill entendre-les si comencem a aplicar les mates abstractes des de ben petits, ja que ajudem a desenvolupar aquest pensament i facilitem l'aprenentatge.
Avui dia, se'ls ensenya matemàtiques amb coses concretes i tangibles (exemple: pomes), extraient aquest component abstracte i dificultant el propi aprenentatge, ja que al tractar-se d'aquesta manera, sembla que cada cosa sigui un cas apart, en comptes de versions diferents del mateix. Per això sol costar tant les equacions durant la secundària, perquè la x és abstracta i no tenen costum de treballar-hi. És fàcil d'aplicar-ho per exemple: en les restes apliquem el que han après en les sumes. Podem posar les incògnites i preguntar: "4-2=? → 2+?=4 quan hem de sumar a 2 perquè ens dóni 4?" és una manera d'iniciar-se en el concepte abstracte que els nens tenen més facilitat d'entendre de petits que de grans.
Educar tenint en compte el que ens envolta, potenciar el treball col·laboratiu real, no el que fa un grup i després cadascú fa un treball individual.
Hi han persones que saben més d'un tema que d'un altre, i això és una realitat. S'ha de proporcionar als alumnes la capacitat de poder parlar sense por amb aquestes persones, demanar ajuda si la necessiten. Però sense que els hi donem tot fet. En resum ensenyar-los a espavilar-se i a comunicar-se entre ells.
No ens hem d'oblidar tampoc de l'educació emocional. Aquest tipus d'educació farà sorgir conflictes i és molt important dedicar un temps a sol·lucionar aquest tipus de conflicte. Per la meva experiència, si els infants estan distrets pensant en el conflicte, no són capaços de treure tot el potencial que poden donar durant el treball. No es pot treballar bé si tothom no està satisfet amb el que fa.
A més a més, la disposició de les taules no hauria de
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Un model d'escola que no canvïi cada 2 x 3 per culpa del govern ajudaria força. Si hi ha alguna planificació mal feta es pot corretgir simplement l'error. No cal canviar un model sencer per culpa d'un petit error.\r\n\r\nÉs essencial ensenyar a entendre el que es llegeix i a qüestionar allò que es llegeix.\r\n\r\nHan de saber trobar recursos. És més fàcil aprendre a partir de les experiències apreses que no pas memoritzant. Si no s'aplica el que han après, fàcilment ho oblidaran. Els exàmens només serveixen per memoritzar, en canvi les activitats i projectes que es poden proposar als infants es pot veure la capacitat real que tenen de resol·lució (on han trobat la informació, en quines referències s'han basat per defensar el seu argument...).\r\n\r\nCal tenir en compte també som una població on les matemàtiques costen d'entendre. És molt més senzill entendre-les si comencem a aplicar les mates abstractes des de ben petits, ja que ajudem a desenvolupar aquest pensament i facilitem l'aprenentatge.\r\nAvui dia, se'ls ensenya matemàtiques amb coses concretes i tangibles (exemple: pomes), extraient aquest component abstracte i dificultant el propi aprenentatge, ja que al tractar-se d'aquesta manera, sembla que cada cosa sigui un cas apart, en comptes de versions diferents del mateix. Per això sol costar tant les equacions durant la secundària, perquè la x és abstracta i no tenen costum de treballar-hi. És fàcil d'aplicar-ho per exemple: en les restes apliquem el que han après en les sumes. Podem posar les incògnites i preguntar: \"4-2=? → 2+?=4 quan hem de sumar a 2 perquè ens dóni 4?\" és una manera d'iniciar-se en el concepte abstracte que els nens tenen més facilitat d'entendre de petits que de grans.\r\n\r\nEducar tenint en compte el que ens envolta, potenciar el treball col·laboratiu real, no el que fa un grup i després cadascú fa un treball individual.\r\nHi han persones que saben més d'un tema que d'un altre, i això és una realitat. S'ha de proporcionar als alumnes la capacitat de poder parlar sense por amb aquestes persones, demanar ajuda si la necessiten. Però sense que els hi donem tot fet. En resum ensenyar-los a espavilar-se i a comunicar-se entre ells.\r\nNo ens hem d'oblidar tampoc de l'educació emocional. Aquest tipus d'educació farà sorgir conflictes i és molt important dedicar un temps a sol·lucionar aquest tipus de conflicte. Per la meva experiència, si els infants estan distrets pensant en el conflicte, no són capaços de treure tot el potencial que poden donar durant el treball. No es pot treballar bé si tothom no està satisfet amb el que fa.\r\nA més a més, la disposició de les taules no hauria de "},"title":{"ca":"El professorat"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...