Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

El professorat

08/02/2017 01:00  
Em dic Lara Aliau Casanova i sóc una alumna del grau d’Educació Infantil. Quan a la ponència sobre el professorat s’esmenta que qualsevol estudiant de magisteri ha de realitzar un màster per a poder especialitzar-se i així exercir com a docent. Envers aquest tema penso que molta gent no pot permetre’s pagar un màster i per tant, no poden exercir com a docents. Crec que l’economia no hauria de ser un impediment a l’hora de voler seguir estudiant per a poder aconseguir treballar després d’un temps determinat. Molta gent no pot pagar-se la carrera però a l’hora de treballar podrien arribar a ser un dels millors docents i a causa del baix nivell socioeconòmic no pot exercir, d’aquesta manera també es perden oportunitats. Per tant, no és just que molts estudiants no puguin arribar a la feina a causa de l’alt preu dels màsters i a més a més l’exigència de realitzar-los per poder trobar lloc de feina després. D’altra banda, penso que la ponència envers el tema de coneixements és excel·lent, ja que està clar que com més formació té un professor més qualitat obté i més competent és, llavors els nens poden aprofitar aquesta qualitat i obtenir un èxit en els seus resultats. En una escola convenen professors que estiguin compromesos a millorar l’educació i fer-ho mirant més enllà de l’aula i el centre, és a dir, centrant-se amb les necessitats i característiques de cada alumne. Per una altra part, crec positius els diferents objectius per a poder millorar la qualitat de l’educació. Tant el d’enfortir l’escola com el del compromís per poder augmentar l’equitat i la inclusió. Aquests objectius ajuden al fet que els professors puguin tenir millor formació inicial i permanent, com a punt molt important i també el fet que docents puguin estar acompanyats de professionals per a millorar la seva qualitat a l’hora de transmetre els coneixements de la manera en què ho poden fer. Això és tot, espero que aquesta aportació pugui servir per a poder consensuar i millorar la facilitat per a continuar treballant i en un futur d’accedir al treball a les persones amb un nivell socioeconòmic baix. I també per modificar alguns conceptes sobre les formacions i objectius de les escoles i els professors.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2017-02-74878

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74878/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74878/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies