Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Mostra el text original Advertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.

Arquitectura del sistema educatiu

Avatar Magda
L'allargament de l'escolarització obligatòria fins als 18 anys no ha de ser una solució per a encobrir xifres d'atur juvenil o per a solucionar un problema de què fer amb els fills mentre els pares treballen (fills que no vulguin estudiar). L'escola s'ha de prestigiar i no ha de ser un pàrquing de joves. De vegades sembla que l'important és que estiguin dins de l'aula, no si aprofiten o no el què s'hi fa o si hi volen estar. Això es pot enllaçar amb el tema dels deures, atenció amb si hi ha gent que entèn que l'escola és un esplai (sense desmerèixer, i atenció que estic a favor de l'educació en valors dins de l'escola). Aquí podríem parlar també del tema de la gamificació (es pot educar a través del joc però la vida no és un joc i tampoc cal pensar en educar per a esperar recompenses, contravalor de l'esforç i atenció, contraposat amb el treball formatiu per competències si convertim els aprenentatges en jocs de memoritzar, tipus concurs de televisió).
Comentari