Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
Salutacions un altre cop, en aquesta segona ponència debatem un tema cabdal com és la mateixa estructura del nostre sistema educatiu, per tant, penso que és més important que mai pensar, reflexionar i analitzar les coses amb atenció perquè hi ha molt en joc. Pel que fa a la qüestió de les etapes educatives, jo em mullo més per oferir una Educació Infantil més potent, ja sigui per la realitat social o laboral, tendim a deixar als infants més aviat a les llars d’infants, moment on és crucial el desenvolupament primerenc, l’atenció precoç i on comencen a crear-se relacions i connexions; per tant, pot ser adequat destinar més recursos en centres d’Educació Infantil de primer cicle. Referent a l’edat de finalització és un debat on no faltaran opinions de tota mena amb acords i desacords, des del meu punt de vista està bé que observem models i sistemes d’altres països, però hem de tenir present que allò que s’està fent en altres llocs pot ser no tindrà el mateix efecte aquí, som societats diferents, amb una cultura diferent i maneres de veure les coses també distintes. Crec que si s’acaba ampliant, s’ha de tenir en compte, tal i com diu la ponència que els últims cursos siguin realment molt orientadors i enfocats a ajudar al jovent a decidir els seus estudis, ofici, etc.
Relacionat amb això, crec que en aquests últims cursos hauria de ser quan més relació els centres educatius haurien de tenir amb altres sectors socials amb el fi de poder fer “estades d’empresa” per tal de fer tastets dels diferents oficis i professions que algun dia poder arribar a exercir.
Pel que fa a la formació professional, la meva aportació pot ser mínima ja que disposo de poc bagatge en aquest tema, però la gent amb qui parlo i està fent algun mòdul de FP o l’ha fet, està satisfet amb el plantejament actual. Penso que, tal i com explica Joan Mateo, hauria de ser una formació molt més continuada, tal i com se’ns exigeix en altres àmbits.
Per acabar amb l’última pregunta que es planteja, crec que és necessari analitzar quin són els factors que fan que els adolescent abandonin els estudis. Pot ser es podria plantejar fer un curs pont per aquests joves desmotivats amb els estudis i amb poques esperances laborals on es treballin totes aquelles habilitats actitudinals, socials, d’emprenedoria, lideratge que no han acabat d’assolir durant l’educació obligatòria i que ho necessiten per al seu futur i que, a més a més, també pugui ser orientador i els ajudi a prendre una decisió sobre el seu futur professional.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Salutacions un altre cop, en aquesta segona ponència debatem un tema cabdal com és la mateixa estructura del nostre sistema educatiu, per tant, penso que és més important que mai pensar, reflexionar i analitzar les coses amb atenció perquè hi ha molt en joc. Pel que fa a la qüestió de les etapes educatives, jo em mullo més per oferir una Educació Infantil més potent, ja sigui per la realitat social o laboral, tendim a deixar als infants més aviat a les llars d’infants, moment on és crucial el desenvolupament primerenc, l’atenció precoç i on comencen a crear-se relacions i connexions; per tant, pot ser adequat destinar més recursos en centres d’Educació Infantil de primer cicle. Referent a l’edat de finalització és un debat on no faltaran opinions de tota mena amb acords i desacords, des del meu punt de vista està bé que observem models i sistemes d’altres països, però hem de tenir present que allò que s’està fent en altres llocs pot ser no tindrà el mateix efecte aquí, som societats diferents, amb una cultura diferent i maneres de veure les coses també distintes. Crec que si s’acaba ampliant, s’ha de tenir en compte, tal i com diu la ponència que els últims cursos siguin realment molt orientadors i enfocats a ajudar al jovent a decidir els seus estudis, ofici, etc. \r\n\r\nRelacionat amb això, crec que en aquests últims cursos hauria de ser quan més relació els centres educatius haurien de tenir amb altres sectors socials amb el fi de poder fer “estades d’empresa” per tal de fer tastets dels diferents oficis i professions que algun dia poder arribar a exercir. \r\n\r\nPel que fa a la formació professional, la meva aportació pot ser mínima ja que disposo de poc bagatge en aquest tema, però la gent amb qui parlo i està fent algun mòdul de FP o l’ha fet, està satisfet amb el plantejament actual. Penso que, tal i com explica Joan Mateo, hauria de ser una formació molt més continuada, tal i com se’ns exigeix en altres àmbits.\r\n\r\nPer acabar amb l’última pregunta que es planteja, crec que és necessari analitzar quin són els factors que fan que els adolescent abandonin els estudis. Pot ser es podria plantejar fer un curs pont per aquests joves desmotivats amb els estudis i amb poques esperances laborals on es treballin totes aquelles habilitats actitudinals, socials, d’emprenedoria, lideratge que no han acabat d’assolir durant l’educació obligatòria i que ho necessiten per al seu futur i que, a més a més, també pugui ser orientador i els ajudi a prendre una decisió sobre el seu futur professional."},"title":{"ca":"Arquitectura del sistema educatiu"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...