We welcome you to the Participa Gencat portal
Et donem la benvinguda al portal Participa Gencat. Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa. Uneix-te i participa!
about 2 months ago
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
You need to enable all cookies in order to see this content.
Change cookie settingsWe use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It is useful to ensure the content has not been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
b488f6943dda2c3c9e85ff07503243f5bf1006654fedf8cf7c4b44de1d3ee276
{"body":{"ca":"Soc Jasmina Benito, una alumna que realitza el grau d’educació infantil, he debatut a classe la ponència de l’arquitectura del sistema educatiu i les aportacions que m’agradaria aportar al debat són les següents:\r\nSobre el meu punt de vista crec que el segons cicle d’educació infantil no hauria de començar als dos anys, ja que hi ha nens o nenes que encara no tenen conductes consolidades com ara no portar bolquer.\r\nEn segon lloc m’agradaria dir que l’educació obligatòria no hauria de durar fins als 18 anys perquè no a tots els alumnes els agrada estudiar i volen introduir-se el més ràpid possible al món del treball, ja que per problemes personals ho han de fer, tot i que poden combinar estudis i treball, els dos a jornada parcial.\r\nCom a punt positiu destacaria que crec oportú la transversalitat dels ensenyaments de batxillerat i els de formació professional perquè així tots els alumnes tindran els mateixos coneixements i no perquè siguis de batxillerat obtindràs més conceptes o menys.\r\nPer finalitzar, també m’agrada la idea que els alumnes de batxillerat facin pràctiques en l’especialitat que ells volen, així es podran submergir al món laboral i podran saber si els agrada o no el que estan estudiant.\r\nAixò és tot, espero que la meva aportació serveixi d’ajuda a l’hora de modificar l’arquitectura del sistema educatiu.\r\n"},"title":{"ca":"Arquitectura del sistema educatiu"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online(External link) and copy-paste the source data.
Share