Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i podria ser que el contingut no estigui actualitzat.
Mostra el text originalAdvertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.
Sóc en Jordi. Director d'un Institut de màxima complexitat. He participat en alguna reunió presencial però les conclusions no es resumien d'acord amb el grup i depenien molt de l'habilitat del secretari. Malgrat la feina excessiva he tret temps per fer aportacions a les ponències. La manca de temps també ha impedit que malgrat en són coneixedors les formalitzéssim més en l'equip directiu i per això les envio a tall personal.
L’ARQUITECTURA DEL SISTEMA EDUCATIU
La ponència planteja els nous requeriments de la societat del coneixement. Les configuracions escolars tenen el risc de crear persones poc formades amb ocupació precària i altres amb una formació adient per a ocupar els llocs de treball d’alt nivell més claus i prestigiats en la societat futura. Els sistemes educatius com afirma el ponent són éssers vius que lluny de ser una ordenació administrativa neutre estenen els seus efectes a l’aprenentatge i oportunitats educacionals de la població i al lloc que ocuparà en la societat.
Les noves necessitats socials i tècniques fan que l’educació desenvolupi unes noves competències que si volem que no vagin en detriment de l’equitat han de ser assolides en algun grau per tots els joves. Fins i tot podríem afirmar que son bàsiques perquè el país com a conjunt pugui situar-se adequadament al costat dels altres i no perdi llocs de competivitat o quedi relegat a funcions subordinades en l’economia mundial.
Ara bé, l’accés a aquestes competències més sofisticades des del punt de vista intelectual i de coneixement exigeix una nova educació i una nova arquitectura del sistema escolar i també més duració -fins els 18 anys-. La pregunta sorgeix d’immediat, tota la población pot aprofitar l’educació fins aquesta edat? Quina eduació pot lluitar contra la desmotivació i l’abandonament.
Hi ha també altres punts crítics que generen polèmica. La decisió d’escurçar l’educació bressol en funció de les necessitats laborals de les famílies i la conciliació amb el món laboral no està prou justificada. Sembla que la distancia inicial en un institut escola i la final pot ser excessiva tant des del punt de vista maduratiu com de les pràctiques educatives que han d’aglutinar als educadors. També la regidoria dels dos tipus de centre educatiu és molt diferent i fractura massa aviat el tractament que s’ha d’atorgar els infants més petitons.
Cal tenir un compte dos factors que avançarem ara i que també trauran cap quan parlem de la secundària.
El primer és la dimensió de les escoles. Es un factor que juga de diferents maneres. En alguns casos per assegurar en un plantejament d’economi
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Essencials
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Preferències
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Analítiques i estadístiques
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Màrqueting
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Empremta digital
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Sóc en Jordi. Director d'un Institut de màxima complexitat. He participat en alguna reunió presencial però les conclusions no es resumien d'acord amb el grup i depenien molt de l'habilitat del secretari. Malgrat la feina excessiva he tret temps per fer aportacions a les ponències. La manca de temps també ha impedit que malgrat en són coneixedors les formalitzéssim més en l'equip directiu i per això les envio a tall personal.\r\n\r\nL’ARQUITECTURA DEL SISTEMA EDUCATIU\r\nLa ponència planteja els nous requeriments de la societat del coneixement. Les configuracions escolars tenen el risc de crear persones poc formades amb ocupació precària i altres amb una formació adient per a ocupar els llocs de treball d’alt nivell més claus i prestigiats en la societat futura. Els sistemes educatius com afirma el ponent són éssers vius que lluny de ser una ordenació administrativa neutre estenen els seus efectes a l’aprenentatge i oportunitats educacionals de la població i al lloc que ocuparà en la societat. \r\nLes noves necessitats socials i tècniques fan que l’educació desenvolupi unes noves competències que si volem que no vagin en detriment de l’equitat han de ser assolides en algun grau per tots els joves. Fins i tot podríem afirmar que son bàsiques perquè el país com a conjunt pugui situar-se adequadament al costat dels altres i no perdi llocs de competivitat o quedi relegat a funcions subordinades en l’economia mundial. \r\nAra bé, l’accés a aquestes competències més sofisticades des del punt de vista intelectual i de coneixement exigeix una nova educació i una nova arquitectura del sistema escolar i també més duració -fins els 18 anys-. La pregunta sorgeix d’immediat, tota la población pot aprofitar l’educació fins aquesta edat? Quina eduació pot lluitar contra la desmotivació i l’abandonament.\r\nHi ha també altres punts crítics que generen polèmica. La decisió d’escurçar l’educació bressol en funció de les necessitats laborals de les famílies i la conciliació amb el món laboral no està prou justificada. Sembla que la distancia inicial en un institut escola i la final pot ser excessiva tant des del punt de vista maduratiu com de les pràctiques educatives que han d’aglutinar als educadors. També la regidoria dels dos tipus de centre educatiu és molt diferent i fractura massa aviat el tractament que s’ha d’atorgar els infants més petitons.\r\nCal tenir un compte dos factors que avançarem ara i que també trauran cap quan parlem de la secundària. \r\nEl primer és la dimensió de les escoles. Es un factor que juga de diferents maneres. En alguns casos per assegurar en un plantejament d’economi"},"title":{"ca":"Arquitectura del sistema educatiu"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia(Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.
Compartís