Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Mostra el text original Advertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.

Arquitectura del sistema educatiu

Avatar: Vicent Vicent
Donant resposta a la intervenció de Francesc del 25 de març relacionada amb la jornada de cloenda, cal aclarir que en concret la ponent Neus Sanmartí va dir que no era experta en psicologia, sinó en didàctica. Tant en el cas de la ponència referent a l’alumnat com en les altres quatre, els criteris per a l’elecció de ponent van basar-se en l’expertesa en la matèria, refermada pel prestigi universitari. En el cas concret de la ponència de l’alumnat, l’objectiu va ser proporcionar una visió centrada en la didàctica i la metodologia educativa més que no pas en la psicologia. Aquest enfocament explica l’elecció de la ponent, especialitzada en Didàctica de les Ciències, professora emèrita del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i exdirectora de l’ICE de la mateixa universitat entre 2002 i 2008. Pel que fa a la segona pregunta, l’exigència en l’aplicació dels criteris descrits va determinar la composició del panell.
Comentari