Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Trobo encertat que ens plantegem canvis en metodologies, ratios, estratègies... però ens hem parat a pensar en que basem les etapes de creixement o desenvolupament de l'alumnat en teories de fa un segle?
La societat ha canviat molt, no des de 1995 ni des del 2000... des de fa no res! I desconec si algú investiga quines són les "noves etapes de desenvolupament" de l'alumnat o de les persones, doncs és evident que ja no funciona igual que amb Piaget.
Les noves tecnologies hi tenen a veure, i la globalització, i els canvis generacionals i percepcions i prioritats d'aquestes, l'economia... Tot ha canviat i cal entendre en quina mesura ha afectat l'evolució o les etapes d'aprenentatge.
Un cop meditat això, podrem veure diferent on, com, quan i per què.
Comptant sempre amb què els docents que hagin de dur endavant alguns d'aquests canvis hi estiguin disposats, sobretot a renunciar a l'acomodament de la "seva poltrona" en centres on la innovació passa per fer fitxes projectades en una PDI.
Potser ho he enfocat malament, però repassant la ponència, em ve al cap la idea que estem plantejant innovacions sobre un model arcaic piagetià (o en la línia). Veig molt de títol i estudis, però s'ha preguntat o s'ha observat als infants d'avui? Actuen igual que els de fa deu anys? No. Mirem què canvia i actuem en conseqüència.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Trobo encertat que ens plantegem canvis en metodologies, ratios, estratègies... però ens hem parat a pensar en que basem les etapes de creixement o desenvolupament de l'alumnat en teories de fa un segle?\r\nLa societat ha canviat molt, no des de 1995 ni des del 2000... des de fa no res! I desconec si algú investiga quines són les \"noves etapes de desenvolupament\" de l'alumnat o de les persones, doncs és evident que ja no funciona igual que amb Piaget. \r\nLes noves tecnologies hi tenen a veure, i la globalització, i els canvis generacionals i percepcions i prioritats d'aquestes, l'economia... Tot ha canviat i cal entendre en quina mesura ha afectat l'evolució o les etapes d'aprenentatge. \r\nUn cop meditat això, podrem veure diferent on, com, quan i per què.\r\nComptant sempre amb què els docents que hagin de dur endavant alguns d'aquests canvis hi estiguin disposats, sobretot a renunciar a l'acomodament de la \"seva poltrona\" en centres on la innovació passa per fer fitxes projectades en una PDI.\r\nPotser ho he enfocat malament, però repassant la ponència, em ve al cap la idea que estem plantejant innovacions sobre un model arcaic piagetià (o en la línia). Veig molt de títol i estudis, però s'ha preguntat o s'ha observat als infants d'avui? Actuen igual que els de fa deu anys? No. Mirem què canvia i actuem en conseqüència."},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...