Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Aquestes són les propostes concretes que aporto en referència a l'alumnat:
1. Que l'alumnat dels centres sigui heterogeni, representatiu de la diversitat de la societat, perquè d'aquesta manera es pugui incidir més en el respecte a la diversitat d'una manera natural.
2. En relació a la diversitat, cal un esforç gran en integrar més encara a les escoles "normals" els nens amb necessitats específiques: síndrome de down, paràlisi cerebral, etc. Ara per ara, són els centres específics els que poden donar una atenció completa i més acurada a aquestes persones, però penso que caldria traspassar totes aquestes atencions als centres "normals" (i ho dic així perquè vull que s'entengui que em refereixo a les escoles on van els nens que no tenen cap necessitat específica) perquè tothom (TOTHOM) formi part de la societat sense ser exclòs d'una manera o una altre. Els nens que mai han vist una persona amb una discapacitat els miren com si fossin d'un altre planeta, i això penso que és molt negatiu per a tots, i a més a més compartir un espai comú de nens sense discapacitats i nens que en tenen, és una gran aprenentatge per a uns i per als altres.
3. Tenir més eines i recursos per atendre a les necessitats dels alumnes en la seva diferència: atenció als que els cal més ajut per aprendre i arribar als mínims dignes, i també atenció i motivació als que destaquen per capacitats superiors a la majoria.
4. Cal que el model d'aprenentatge sigui viu i innovador, que es doni als nens els recursos per fer aflorar les seves capacitats, donar-los material específic, motivar-los a voler saber i conèixer, i acompanyar-los en la recerca d'aquest coneixement, ensenyar-los a expressar-se davant els altres, a escoltar, a pensar, fer-los partícips de les decisions, fer-los gaudir d'aprendre, perquè així aprenen més. Hi ha escola que tenen un model d'educar massa antic (classes magistrals, llibres de text que se segueixen al peu de la lletra, deures en excés, i una superioritat del professor dins l'aula) que ha de canviar si volem que la societat avanci.
5. Aprofitar tot el que ens aporta de positiu la tecnologia i les xarxes socials, acompanyat d'informació sobre com s'han de fer servir; que els alumnes coneguin els perills que tenen i els puguin detectar i evitar, que siguin crítics amb allò que se'ls posa al davant abans d'acceptar-ho sense pensar.
6. El paper dels pares és fonamental en aquest acompanyament en la creixença. Cal que els pares s'impliquin però molts no ho fan, i penso que potser caldria orientar els que no saben com fer-ho o no són conscients de la importància que això té en el desenvolupament i l'edu
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Aquestes són les propostes concretes que aporto en referència a l'alumnat:\r\n1. Que l'alumnat dels centres sigui heterogeni, representatiu de la diversitat de la societat, perquè d'aquesta manera es pugui incidir més en el respecte a la diversitat d'una manera natural.\r\n2. En relació a la diversitat, cal un esforç gran en integrar més encara a les escoles \"normals\" els nens amb necessitats específiques: síndrome de down, paràlisi cerebral, etc. Ara per ara, són els centres específics els que poden donar una atenció completa i més acurada a aquestes persones, però penso que caldria traspassar totes aquestes atencions als centres \"normals\" (i ho dic així perquè vull que s'entengui que em refereixo a les escoles on van els nens que no tenen cap necessitat específica) perquè tothom (TOTHOM) formi part de la societat sense ser exclòs d'una manera o una altre. Els nens que mai han vist una persona amb una discapacitat els miren com si fossin d'un altre planeta, i això penso que és molt negatiu per a tots, i a més a més compartir un espai comú de nens sense discapacitats i nens que en tenen, és una gran aprenentatge per a uns i per als altres. \r\n3. Tenir més eines i recursos per atendre a les necessitats dels alumnes en la seva diferència: atenció als que els cal més ajut per aprendre i arribar als mínims dignes, i també atenció i motivació als que destaquen per capacitats superiors a la majoria.\r\n4. Cal que el model d'aprenentatge sigui viu i innovador, que es doni als nens els recursos per fer aflorar les seves capacitats, donar-los material específic, motivar-los a voler saber i conèixer, i acompanyar-los en la recerca d'aquest coneixement, ensenyar-los a expressar-se davant els altres, a escoltar, a pensar, fer-los partícips de les decisions, fer-los gaudir d'aprendre, perquè així aprenen més. Hi ha escola que tenen un model d'educar massa antic (classes magistrals, llibres de text que se segueixen al peu de la lletra, deures en excés, i una superioritat del professor dins l'aula) que ha de canviar si volem que la societat avanci.\r\n5. Aprofitar tot el que ens aporta de positiu la tecnologia i les xarxes socials, acompanyat d'informació sobre com s'han de fer servir; que els alumnes coneguin els perills que tenen i els puguin detectar i evitar, que siguin crítics amb allò que se'ls posa al davant abans d'acceptar-ho sense pensar.\r\n6. El paper dels pares és fonamental en aquest acompanyament en la creixença. Cal que els pares s'impliquin però molts no ho fan, i penso que potser caldria orientar els que no saben com fer-ho o no són conscients de la importància que això té en el desenvolupament i l'edu"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...