Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Per començar dir que m'agrada molt que s'estableix aquest procés de debat de l'educació.
Pel que fa a què entenem per educar dir que penso que moltes persones entenen que el professorat s'ha de limitar a ensenyar o impartir una matèria. Tot i que no estic a favor de què l'educació quedi relegada al que es fa dins de les isntitucions educatives (penso que les famílies hi tenen un paper molt rellevant i no haurien de delegar).
Crec que la visió d'entendre l'educació en sentit global se n'hauria de reflexionar als claustres, lògicament hi ha persones que, pel fet d'estar desencantades per diverses raons, consideraran que aquest debat és estèril però jo no ho veig així.
Pel que fa a la tecnologia, jo sóc una mica escèptica, crec que s'han d'incorporar novetats però amb moderació, sovint tinc la sensació que el món educatiu és un camp d'experimentació a on es fan proves, alguns de més exitoses i altres de no tant, crec que l'educació ha d'avançar però no ha d'estar subjecta a les modes (no és com la roba, aquest any tothom s'ha de comprar una camisa d'aquest color i l'any que ve està de moda un altre color) això dóna sensació d'inestabilitat i d'anar a la deriva i dóna poca credibiltiat als cursos de formació destinats a utilitzar les eines noves (atenció, no dic que no hi hagi d'haver cursos de formació d'eines però no com si diguessim promoure una eina i després veure que té poc recorregut).
El mateix opino d'algunes instal.lacions o suports físics, per exemple les pissarres digitals.
Jo treballo a secundària en un centre a on fem servir l'1 x1, jo crec que aquest recurs ben emprat és molt profitós però per exemple les pissarres digitals a secundària crec que van costar molts diners i no s'utilitzen, per què crec que no fa falta, a més, per simplement projectar, una pissarra blanca normal és molt més econòmica i aquests recursos es poden destinar a una millor finalitat (cal considerar que les pissarres perden qualitat amb el temps i a més és impràctic projectar en una i escriure en l'altra-pq no es pot escriure igual de clar i ràpid en la digital), cal tenir en compte que les inversions no han de ser només en materials nous sinó en manteniment (el manteniment és molt important i de vegades, potser no s'ha tingut prou en compte, per què sembla que fa il.lusió estrenar materials nous).
Pel que fa al fet que els alumnes aprenen per imitació totalment d'acord, tant poden aprendre coses bones o hàbits bons com no tant bons. Si tots tinguessim clar que volem una escola que EDUQUI (no que ensenyi) hauríem de tenir clar que quan entrem a l'aula som observats i imitats i tenim
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Per començar dir que m'agrada molt que s'estableix aquest procés de debat de l'educació.\r\nPel que fa a què entenem per educar dir que penso que moltes persones entenen que el professorat s'ha de limitar a ensenyar o impartir una matèria. Tot i que no estic a favor de què l'educació quedi relegada al que es fa dins de les isntitucions educatives (penso que les famílies hi tenen un paper molt rellevant i no haurien de delegar).\r\nCrec que la visió d'entendre l'educació en sentit global se n'hauria de reflexionar als claustres, lògicament hi ha persones que, pel fet d'estar desencantades per diverses raons, consideraran que aquest debat és estèril però jo no ho veig així. \r\nPel que fa a la tecnologia, jo sóc una mica escèptica, crec que s'han d'incorporar novetats però amb moderació, sovint tinc la sensació que el món educatiu és un camp d'experimentació a on es fan proves, alguns de més exitoses i altres de no tant, crec que l'educació ha d'avançar però no ha d'estar subjecta a les modes (no és com la roba, aquest any tothom s'ha de comprar una camisa d'aquest color i l'any que ve està de moda un altre color) això dóna sensació d'inestabilitat i d'anar a la deriva i dóna poca credibiltiat als cursos de formació destinats a utilitzar les eines noves (atenció, no dic que no hi hagi d'haver cursos de formació d'eines però no com si diguessim promoure una eina i després veure que té poc recorregut).\r\nEl mateix opino d'algunes instal.lacions o suports físics, per exemple les pissarres digitals.\r\nJo treballo a secundària en un centre a on fem servir l'1 x1, jo crec que aquest recurs ben emprat és molt profitós però per exemple les pissarres digitals a secundària crec que van costar molts diners i no s'utilitzen, per què crec que no fa falta, a més, per simplement projectar, una pissarra blanca normal és molt més econòmica i aquests recursos es poden destinar a una millor finalitat (cal considerar que les pissarres perden qualitat amb el temps i a més és impràctic projectar en una i escriure en l'altra-pq no es pot escriure igual de clar i ràpid en la digital), cal tenir en compte que les inversions no han de ser només en materials nous sinó en manteniment (el manteniment és molt important i de vegades, potser no s'ha tingut prou en compte, per què sembla que fa il.lusió estrenar materials nous).\r\nPel que fa al fet que els alumnes aprenen per imitació totalment d'acord, tant poden aprendre coses bones o hàbits bons com no tant bons. Si tots tinguessim clar que volem una escola que EDUQUI (no que ensenyi) hauríem de tenir clar que quan entrem a l'aula som observats i imitats i tenim "},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...