We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
Hola a tots i a totes, el meu nom és Marina i soc estudiant del Grau d’Educació Infantil a la Universitat Rovira i Virgili. En primer lloc, voldria agrair la oportunitat que se’ns brinda a tothom per a poder participar en aquest debat, independentment de la nostra, o no, professionalitat i experiència en l’àmbit educatiu.
En quant a la cinquena ponència, referent a l’alumnat, m’agradaria destacar un dels factors que la Sra. Neus Sanmartí, catedràtica i autora d’aquesta, ha destacat com: “una font d’analogies que ens possibiliten construir nous coneixements.” Sí, com molts imaginareu, em refereixo a l’experimentació i les vivències com a un dels factors que influeixen en l’aprenentatge. Respecto la seva opinió, és més, la comparteixo. Em considero privilegiada de formar part d’una societat canviant on s’intenta, dia a dia, oferir les màximes oportunitats possibles per a poder sortir al carrer (entenent-se sortir al carrer com a frase feta) i reforçar tot allò après a les aules. Compte! Amb això no defenso el fet que s’excloguin les classes teòriques a les aules ja siguin experimentals, com la biblioteca o el laboratori, o no. El que intento mostrar amb aquest pensar és que la teoria hauria d’anar de la mà de la pràctica. Hem de ser conscients que tot és més fàcil quan hi podem posar els cinc sentits. Aleshores, què millor que poder recolzar la part més teòrica de cada matèria amb la pràctica que ens podrem trobar el dia de demà a diari? Les matemàtiques? Al mercat! Les llengües? A la biblioteca, a les terrasses, als parcs! Les ciències? I doncs, que no tenim grans parcs naturals ben a la vora? Penso que seria un gran encert poder complir amb aquesta part de la ponència, entre d’altres que també són molt interessants.
Per acabar, i relacionat amb el que entenem avui en dia per educar, vull destacar una frase. Aquella que penso ens deixa molt interrogants i que considero, en resum, la meva opinió sobre la ponència: “De vegades es pensa que el currículum ja diu què ensenyar, però no hi ha dos professors que ensenyin el mateix, encara que utilitzin un mateix llibre.”
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Hola a tots i a totes, el meu nom és Marina i soc estudiant del Grau d’Educació Infantil a la Universitat Rovira i Virgili. En primer lloc, voldria agrair la oportunitat que se’ns brinda a tothom per a poder participar en aquest debat, independentment de la nostra, o no, professionalitat i experiència en l’àmbit educatiu. \r\nEn quant a la cinquena ponència, referent a l’alumnat, m’agradaria destacar un dels factors que la Sra. Neus Sanmartí, catedràtica i autora d’aquesta, ha destacat com: “una font d’analogies que ens possibiliten construir nous coneixements.” Sí, com molts imaginareu, em refereixo a l’experimentació i les vivències com a un dels factors que influeixen en l’aprenentatge. Respecto la seva opinió, és més, la comparteixo. Em considero privilegiada de formar part d’una societat canviant on s’intenta, dia a dia, oferir les màximes oportunitats possibles per a poder sortir al carrer (entenent-se sortir al carrer com a frase feta) i reforçar tot allò après a les aules. Compte! Amb això no defenso el fet que s’excloguin les classes teòriques a les aules ja siguin experimentals, com la biblioteca o el laboratori, o no. El que intento mostrar amb aquest pensar és que la teoria hauria d’anar de la mà de la pràctica. Hem de ser conscients que tot és més fàcil quan hi podem posar els cinc sentits. Aleshores, què millor que poder recolzar la part més teòrica de cada matèria amb la pràctica que ens podrem trobar el dia de demà a diari? Les matemàtiques? Al mercat! Les llengües? A la biblioteca, a les terrasses, als parcs! Les ciències? I doncs, que no tenim grans parcs naturals ben a la vora? Penso que seria un gran encert poder complir amb aquesta part de la ponència, entre d’altres que també són molt interessants. \r\nPer acabar, i relacionat amb el que entenem avui en dia per educar, vull destacar una frase. Aquella que penso ens deixa molt interrogants i que considero, en resum, la meva opinió sobre la ponència: “De vegades es pensa que el currículum ja diu què ensenyar, però no hi ha dos professors que ensenyin el mateix, encara que utilitzin un mateix llibre.”\r\n"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...