Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Hola a tots i a totes, el meu nom és Marina i soc estudiant del Grau d’Educació Infantil a la Universitat Rovira i Virgili. En primer lloc, voldria agrair la oportunitat que se’ns brinda a tothom per a poder participar en aquest debat, independentment de la nostra, o no, professionalitat i experiència en l’àmbit educatiu.
En quant a la cinquena ponència, referent a l’alumnat, m’agradaria destacar un dels factors que la Sra. Neus Sanmartí, catedràtica i autora d’aquesta, ha destacat com: “una font d’analogies que ens possibiliten construir nous coneixements.” Sí, com molts imaginareu, em refereixo a l’experimentació i les vivències com a un dels factors que influeixen en l’aprenentatge. Respecto la seva opinió, és més, la comparteixo. Em considero privilegiada de formar part d’una societat canviant on s’intenta, dia a dia, oferir les màximes oportunitats possibles per a poder sortir al carrer (entenent-se sortir al carrer com a frase feta) i reforçar tot allò après a les aules. Compte! Amb això no defenso el fet que s’excloguin les classes teòriques a les aules ja siguin experimentals, com la biblioteca o el laboratori, o no. El que intento mostrar amb aquest pensar és que la teoria hauria d’anar de la mà de la pràctica. Hem de ser conscients que tot és més fàcil quan hi podem posar els cinc sentits. Aleshores, què millor que poder recolzar la part més teòrica de cada matèria amb la pràctica que ens podrem trobar el dia de demà a diari? Les matemàtiques? Al mercat! Les llengües? A la biblioteca, a les terrasses, als parcs! Les ciències? I doncs, que no tenim grans parcs naturals ben a la vora? Penso que seria un gran encert poder complir amb aquesta part de la ponència, entre d’altres que també són molt interessants.
Per acabar, i relacionat amb el que entenem avui en dia per educar, vull destacar una frase. Aquella que penso ens deixa molt interrogants i que considero, en resum, la meva opinió sobre la ponència: “De vegades es pensa que el currículum ja diu què ensenyar, però no hi ha dos professors que ensenyin el mateix, encara que utilitzin un mateix llibre.”
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Hola a tots i a totes, el meu nom és Marina i soc estudiant del Grau d’Educació Infantil a la Universitat Rovira i Virgili. En primer lloc, voldria agrair la oportunitat que se’ns brinda a tothom per a poder participar en aquest debat, independentment de la nostra, o no, professionalitat i experiència en l’àmbit educatiu. \r\nEn quant a la cinquena ponència, referent a l’alumnat, m’agradaria destacar un dels factors que la Sra. Neus Sanmartí, catedràtica i autora d’aquesta, ha destacat com: “una font d’analogies que ens possibiliten construir nous coneixements.” Sí, com molts imaginareu, em refereixo a l’experimentació i les vivències com a un dels factors que influeixen en l’aprenentatge. Respecto la seva opinió, és més, la comparteixo. Em considero privilegiada de formar part d’una societat canviant on s’intenta, dia a dia, oferir les màximes oportunitats possibles per a poder sortir al carrer (entenent-se sortir al carrer com a frase feta) i reforçar tot allò après a les aules. Compte! Amb això no defenso el fet que s’excloguin les classes teòriques a les aules ja siguin experimentals, com la biblioteca o el laboratori, o no. El que intento mostrar amb aquest pensar és que la teoria hauria d’anar de la mà de la pràctica. Hem de ser conscients que tot és més fàcil quan hi podem posar els cinc sentits. Aleshores, què millor que poder recolzar la part més teòrica de cada matèria amb la pràctica que ens podrem trobar el dia de demà a diari? Les matemàtiques? Al mercat! Les llengües? A la biblioteca, a les terrasses, als parcs! Les ciències? I doncs, que no tenim grans parcs naturals ben a la vora? Penso que seria un gran encert poder complir amb aquesta part de la ponència, entre d’altres que també són molt interessants. \r\nPer acabar, i relacionat amb el que entenem avui en dia per educar, vull destacar una frase. Aquella que penso ens deixa molt interrogants i que considero, en resum, la meva opinió sobre la ponència: “De vegades es pensa que el currículum ja diu què ensenyar, però no hi ha dos professors que ensenyin el mateix, encara que utilitzin un mateix llibre.”\r\n"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...