Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases

L'alumnat

11/02/2017 01:00  
Bon dia, em dic Evelin Hervás Ruiz i sóc estudiant de la URV Terres de l'Ebre. En la ponència, molt ben argumentada per Neus Sanmartí, parla de molts aspectes que influeixen als protagonistes de l'ensenyament, els alumnes. Trobo que als infants els influeix molt: El centre (instal·lació on passen moltes hores) Els mestres. Així doncs penso que en modificar aquests dos aspectes (Que no sempre és necessari) ja hi hauria molt canvi en el desenvolupament de l'aprenentatge dels infants. Un/a docent que intenta aprofundir en cada un dels seus alumnes i no només en donar al dia la matèria, els conceptes que té en un llibre, o allò que li marca una editorial, té uns alumnes que se senten més còmodes a l'aula i per tant aprenen més, van a classe amb més ganes. I per altra banda les instal·lacions del centre han de ser còmodes, innovadores, que donin peu a la creativitat en certs espais del centre i fomentin la concentració i tranquil·litat en altres zones del centre. Centrant-nos en aquests dos aspectes penso que pot canviar la visió de l'infant a l'adquisició d'aprenentatges.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2017-02-75137

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75137/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75137/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings