Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Mostra el text de la traducció automàtica Advertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.

L'alumnat

Avatar: Evelin Evelin
Bon dia, em dic Evelin Hervás Ruiz i sóc estudiant de la URV Terres de l'Ebre. En la ponència, molt ben argumentada per Neus Sanmartí, parla de molts aspectes que influeixen als protagonistes de l'ensenyament, els alumnes. Trobo que als infants els influeix molt: El centre (instal·lació on passen moltes hores) Els mestres. Així doncs penso que en modificar aquests dos aspectes (Que no sempre és necessari) ja hi hauria molt canvi en el desenvolupament de l'aprenentatge dels infants. Un/a docent que intenta aprofundir en cada un dels seus alumnes i no només en donar al dia la matèria, els conceptes que té en un llibre, o allò que li marca una editorial, té uns alumnes que se senten més còmodes a l'aula i per tant aprenen més, van a classe amb més ganes. I per altra banda les instal·lacions del centre han de ser còmodes, innovadores, que donin peu a la creativitat en certs espais del centre i fomentin la concentració i tranquil·litat en altres zones del centre. Centrant-nos en aquests dos aspectes penso que pot canviar la visió de l'infant a l'adquisició d'aprenentatges.
Comentari