Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

L'alumnat

Avatar: Nadia Nadia
Tal i com diuen els autors de l’article “Acompanyament social” Israel Alonso i Jaume Funes, “educar és acompanyar”. Aquesta és una de les teories que dona suport a l’educació com a mitjà d’acompanyament a l’alumnat, sobretot en l’adolescència. Tot i que poden haver alumnes autònoms i capaços de guiar-se per si mateixos, s’ha de tenir en compte que l’educació és individualitzada, és a dir, cada alumne és un món i cada alumne té les seves vies d’estudi. Cal tenir en compte que l’educació no només s’ha de basar en implementar la teoria, sinó hauria de contenir la part experimental i/o pràctica. Com detalla la catedràtica Neus Santmartí, l’aprenentatge sempre és més favorable mitjançant les pròpies vivències. En la meva opinió, proposo una educació basada en l’acompanyament, en el suport, la motivació i sobretot en les experiències, que són el factor determinant del nostre aprenentatge.
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir