Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
El punt sobre la família em sembla cabdal, tal com es diu a la ponencia. Em semblen molt bones les idees descrites, però a la pràctica, almenys en les escoles on he treballat, no he vist una relació gaire fluïda entre família i escola, cosa que em produeix una profunda pena. Faré algunes propostes concretes (per escoles d'infantil i primària, que és el que conec) que penso que ajudarien a millorar la situació:
- Caldria tenir les portes sempre obertes a les famílies. No només en moments puntuals, sinó en qualsevol moment que es desitgés. Em sembla molt trist veure mares i pares d'infants (sobretot de les edats més primerenques) que miren per la reixa a veure què fa el/la seu fill/a. No seria millor que pogués entrar i estar una estona amb el/la seu fill/a i la resta d'infants? Sóc conscient que no totes les famílies poden permetre's estar amb els seus infants en horari lectiu, però les que poden, per què no incloure-les? Tindríem més mans per ajudar sobretot amb els més petits i podríem aprofitar les seves experiències i coneixements de manera natural i fluïda. Així mateix, també trobo interessant, sobretot en edats més avançades, que es posin facilitats a les famílies per tal que proposin i duguin a terme activitats en horari lectiu. Sempre amb el coneixement, l'aprovació i l'avaluació del personal docent.
- Un altre punt important és el respecte i el no judici. Sovint es veuen casos en que tant mestres com famílies critiquen l'altre part mostrant falta de respecte, cosa que va en detriment de la transmissió de valors positius que volem per la canalla. Així doncs, cal fer molta pedagogia entre les persones adultes per tal que aquestes siguin capaces de resoldre les seves diferències amb respecte i bones maneres, La meva proposta seria fer cursets de mediació i de conscienciació per famílies i mestres per tenir encara més present que hem d'anar a la una per ajudar a créixer a la canalla de manera sana.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"El punt sobre la família em sembla cabdal, tal com es diu a la ponencia. Em semblen molt bones les idees descrites, però a la pràctica, almenys en les escoles on he treballat, no he vist una relació gaire fluïda entre família i escola, cosa que em produeix una profunda pena. Faré algunes propostes concretes (per escoles d'infantil i primària, que és el que conec) que penso que ajudarien a millorar la situació:\r\n\r\n- Caldria tenir les portes sempre obertes a les famílies. No només en moments puntuals, sinó en qualsevol moment que es desitgés. Em sembla molt trist veure mares i pares d'infants (sobretot de les edats més primerenques) que miren per la reixa a veure què fa el/la seu fill/a. No seria millor que pogués entrar i estar una estona amb el/la seu fill/a i la resta d'infants? Sóc conscient que no totes les famílies poden permetre's estar amb els seus infants en horari lectiu, però les que poden, per què no incloure-les? Tindríem més mans per ajudar sobretot amb els més petits i podríem aprofitar les seves experiències i coneixements de manera natural i fluïda. Així mateix, també trobo interessant, sobretot en edats més avançades, que es posin facilitats a les famílies per tal que proposin i duguin a terme activitats en horari lectiu. Sempre amb el coneixement, l'aprovació i l'avaluació del personal docent.\r\n\r\n- Un altre punt important és el respecte i el no judici. Sovint es veuen casos en que tant mestres com famílies critiquen l'altre part mostrant falta de respecte, cosa que va en detriment de la transmissió de valors positius que volem per la canalla. Així doncs, cal fer molta pedagogia entre les persones adultes per tal que aquestes siguin capaces de resoldre les seves diferències amb respecte i bones maneres, La meva proposta seria fer cursets de mediació i de conscienciació per famílies i mestres per tenir encara més present que hem d'anar a la una per ajudar a créixer a la canalla de manera sana.\r\n\r\n"},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...