We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
El punt sobre la família em sembla cabdal, tal com es diu a la ponencia. Em semblen molt bones les idees descrites, però a la pràctica, almenys en les escoles on he treballat, no he vist una relació gaire fluïda entre família i escola, cosa que em produeix una profunda pena. Faré algunes propostes concretes (per escoles d'infantil i primària, que és el que conec) que penso que ajudarien a millorar la situació:
- Caldria tenir les portes sempre obertes a les famílies. No només en moments puntuals, sinó en qualsevol moment que es desitgés. Em sembla molt trist veure mares i pares d'infants (sobretot de les edats més primerenques) que miren per la reixa a veure què fa el/la seu fill/a. No seria millor que pogués entrar i estar una estona amb el/la seu fill/a i la resta d'infants? Sóc conscient que no totes les famílies poden permetre's estar amb els seus infants en horari lectiu, però les que poden, per què no incloure-les? Tindríem més mans per ajudar sobretot amb els més petits i podríem aprofitar les seves experiències i coneixements de manera natural i fluïda. Així mateix, també trobo interessant, sobretot en edats més avançades, que es posin facilitats a les famílies per tal que proposin i duguin a terme activitats en horari lectiu. Sempre amb el coneixement, l'aprovació i l'avaluació del personal docent.
- Un altre punt important és el respecte i el no judici. Sovint es veuen casos en que tant mestres com famílies critiquen l'altre part mostrant falta de respecte, cosa que va en detriment de la transmissió de valors positius que volem per la canalla. Així doncs, cal fer molta pedagogia entre les persones adultes per tal que aquestes siguin capaces de resoldre les seves diferències amb respecte i bones maneres, La meva proposta seria fer cursets de mediació i de conscienciació per famílies i mestres per tenir encara més present que hem d'anar a la una per ajudar a créixer a la canalla de manera sana.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"El punt sobre la família em sembla cabdal, tal com es diu a la ponencia. Em semblen molt bones les idees descrites, però a la pràctica, almenys en les escoles on he treballat, no he vist una relació gaire fluïda entre família i escola, cosa que em produeix una profunda pena. Faré algunes propostes concretes (per escoles d'infantil i primària, que és el que conec) que penso que ajudarien a millorar la situació:\r\n\r\n- Caldria tenir les portes sempre obertes a les famílies. No només en moments puntuals, sinó en qualsevol moment que es desitgés. Em sembla molt trist veure mares i pares d'infants (sobretot de les edats més primerenques) que miren per la reixa a veure què fa el/la seu fill/a. No seria millor que pogués entrar i estar una estona amb el/la seu fill/a i la resta d'infants? Sóc conscient que no totes les famílies poden permetre's estar amb els seus infants en horari lectiu, però les que poden, per què no incloure-les? Tindríem més mans per ajudar sobretot amb els més petits i podríem aprofitar les seves experiències i coneixements de manera natural i fluïda. Així mateix, també trobo interessant, sobretot en edats més avançades, que es posin facilitats a les famílies per tal que proposin i duguin a terme activitats en horari lectiu. Sempre amb el coneixement, l'aprovació i l'avaluació del personal docent.\r\n\r\n- Un altre punt important és el respecte i el no judici. Sovint es veuen casos en que tant mestres com famílies critiquen l'altre part mostrant falta de respecte, cosa que va en detriment de la transmissió de valors positius que volem per la canalla. Així doncs, cal fer molta pedagogia entre les persones adultes per tal que aquestes siguin capaces de resoldre les seves diferències amb respecte i bones maneres, La meva proposta seria fer cursets de mediació i de conscienciació per famílies i mestres per tenir encara més present que hem d'anar a la una per ajudar a créixer a la canalla de manera sana.\r\n\r\n"},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...