Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Jornades del Consell Escolar de Catalunya. “ARA ÉS DEMÀ” .
A Fundesplai hem obert un procés intern de reflexió sobre la temàtica i les qüestions plantejades per les cinc Ponències presentades per Consell Escolar de Catalunya (C.E.C.), que pretenen pensar i expressar amb llibertat com imaginem i quin futur volem per l’Educació a Catalunya. Som conscients de l’impacte que aquests tipus de Jornades del C.E.C. han tingut en el sistema en el passat i del que pot tenir aquesta nova iniciativa.
La primera Jornada, celebrada el passat dissabte, 14 de gener, ens ha permès trepitjar a terra: fer una anàlisi comparada entre el sistema educatiu d’Estònia i el de Catalunya , amb les seves similituds i profundes diferències, i analitzar experiències concretes de centres escolars i d’altres institucions educatives. Volem destacar algunes de les idees que des de Fundesplai reivindiquem en el futur sistema educatiu, propostes que encara veiem més clares a partir del que hem viscut en aquesta primera jornada de debat:
- El debat “Ara és demà” és un espai idoni per situar l’educació en el lleure al lloc que li pertoca. Com a Estònia hem de garantir que l’accés al lleure educatiu sigui possible per a tots els infants i joves de Catalunya.
- Els valors, les habilitats per a la vida, els aprenentatges de la pedagogia de la vida quotidiana, tot plegat conformen l’educació en el temps de lleure, que esdevé en educació per a la ciutadania, imprescindible pel desenvolupament integral dels infants i joves. No podem oblidar que l’educació en el lleure és un tema de dret i que està reconeguda tant a la llei d’Infància com a la d’Educació, per tant, no podem dubtar, ha de ser reconeguda com l’educació escolar i interactuar degudament.
- Cal assegurar el treballs entre els diferents agents educatius que hi intervenen en els diferents espais educatius: escola, lleure, centres esportius, culturals, etc. Només sumant esforços i voluntats, somnis i realitats, de tots els agents de l’educació ens en podrem sortir.
- Un altre espai educatiu que pensem imprescindible i que l’exposició del sistema educatiu d’Estònia va posar en evidència, és l’educació a la petita infància, 18 mesos a 6 anys. Està clar que hem d’avançar, potenciar i universalitzar aquesta etapa de l’educació per la qual cal apostar, fent una inversió important. És una etapa cabdal per l’èxit educatiu en el futur.
Seguirem amb cura i tot l’interès possible, aquests debats que ens fan concloure com, malgrat les limitacions constatades, l’escola catalana té la mirada posada en el futur; no ha perdut el sentit de la re
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Jornades del Consell Escolar de Catalunya. “ARA ÉS DEMÀ” . \r\n\r\nA Fundesplai hem obert un procés intern de reflexió sobre la temàtica i les qüestions plantejades per les cinc Ponències presentades per Consell Escolar de Catalunya (C.E.C.), que pretenen pensar i expressar amb llibertat com imaginem i quin futur volem per l’Educació a Catalunya. Som conscients de l’impacte que aquests tipus de Jornades del C.E.C. han tingut en el sistema en el passat i del que pot tenir aquesta nova iniciativa. \r\n\r\nLa primera Jornada, celebrada el passat dissabte, 14 de gener, ens ha permès trepitjar a terra: fer una anàlisi comparada entre el sistema educatiu d’Estònia i el de Catalunya , amb les seves similituds i profundes diferències, i analitzar experiències concretes de centres escolars i d’altres institucions educatives. Volem destacar algunes de les idees que des de Fundesplai reivindiquem en el futur sistema educatiu, propostes que encara veiem més clares a partir del que hem viscut en aquesta primera jornada de debat:\r\n\r\n-\tEl debat “Ara és demà” és un espai idoni per situar l’educació en el lleure al lloc que li pertoca. Com a Estònia hem de garantir que l’accés al lleure educatiu sigui possible per a tots els infants i joves de Catalunya. \r\n\r\n-\tEls valors, les habilitats per a la vida, els aprenentatges de la pedagogia de la vida quotidiana, tot plegat conformen l’educació en el temps de lleure, que esdevé en educació per a la ciutadania, imprescindible pel desenvolupament integral dels infants i joves. No podem oblidar que l’educació en el lleure és un tema de dret i que està reconeguda tant a la llei d’Infància com a la d’Educació, per tant, no podem dubtar, ha de ser reconeguda com l’educació escolar i interactuar degudament. \r\n\r\n-\tCal assegurar el treballs entre els diferents agents educatius que hi intervenen en els diferents espais educatius: escola, lleure, centres esportius, culturals, etc. Només sumant esforços i voluntats, somnis i realitats, de tots els agents de l’educació ens en podrem sortir.\r\n\r\n-\tUn altre espai educatiu que pensem imprescindible i que l’exposició del sistema educatiu d’Estònia va posar en evidència, és l’educació a la petita infància, 18 mesos a 6 anys. Està clar que hem d’avançar, potenciar i universalitzar aquesta etapa de l’educació per la qual cal apostar, fent una inversió important. És una etapa cabdal per l’èxit educatiu en el futur.\r\n\r\nSeguirem amb cura i tot l’interès possible, aquests debats que ens fan concloure com, malgrat les limitacions constatades, l’escola catalana té la mirada posada en el futur; no ha perdut el sentit de la re"},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...