We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
He llegit les conclusions de la subcomissió del Consell Escolar de Catalunya per aquesta ponència i, al meu entendre hi ha dos aspectes que coixegen obertament.
D'una banda, dir que "Quant a l’anglès, el sistema educatiu ha de dotar-se dels recursos pertinents per assegurar-ne la competència al llarg de l’itinerari formatiu de cada persona." em sembla no sortir del bucle en què ens trobem. Mentrestant no hi hagi un canvi metodològic en l'ensenyament-aprenentatge d'aquesta llengua a l'escola, acompanyat d'un veritable canvi de costums en el consum audiovisual, continuarem on som. En tot cas, si quan es diu "recursos" es vol dir "pressupost", haurà de tractar-se del pressupost indispensable per canviar a una metodologia d'ensenyament d'una llengua estrangera, que implica grups reduïts i, doncs, augment de personal docent.
Per una altra banda, les conclusions sobre l'entorn digital són molt pobres, com si encara tinguessin un punt de vista 1.0. Fan falta aportacions fonamentades sobre la inclusió del món digital en l'educació. Hi ha una revolució pendent en aquest sentit i les tecnologies potser encara no són un pilar del sistema educatiu, però veure-les només com un recurs didàctic. Que el sistema educatiu ha d'ensenyar com fer-les servir és més peremptori que molts altres continguts curriculars obsolets.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"He llegit les conclusions de la subcomissió del Consell Escolar de Catalunya per aquesta ponència i, al meu entendre hi ha dos aspectes que coixegen obertament. \r\nD'una banda, dir que \"Quant a l’anglès, el sistema educatiu ha de dotar-se dels recursos pertinents per assegurar-ne la competència al llarg de l’itinerari formatiu de cada persona.\" em sembla no sortir del bucle en què ens trobem. Mentrestant no hi hagi un canvi metodològic en l'ensenyament-aprenentatge d'aquesta llengua a l'escola, acompanyat d'un veritable canvi de costums en el consum audiovisual, continuarem on som. En tot cas, si quan es diu \"recursos\" es vol dir \"pressupost\", haurà de tractar-se del pressupost indispensable per canviar a una metodologia d'ensenyament d'una llengua estrangera, que implica grups reduïts i, doncs, augment de personal docent.\r\nPer una altra banda, les conclusions sobre l'entorn digital són molt pobres, com si encara tinguessin un punt de vista 1.0. Fan falta aportacions fonamentades sobre la inclusió del món digital en l'educació. Hi ha una revolució pendent en aquest sentit i les tecnologies potser encara no són un pilar del sistema educatiu, però veure-les només com un recurs didàctic. Que el sistema educatiu ha d'ensenyar com fer-les servir és més peremptori que molts altres continguts curriculars obsolets."},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Loading comments ...
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...