Changes at "Campanya de comunicació Som gent de profit per a la prevenció del malbaratament alimentari"
Body
-
-["
Descripció
La campanya SOM GENT DE PROFIT, es va iniciar l'any 2014 per incrementar el coneixement sobre el malbaratament alimentari de la ciutadania i com actuar per reduir-lo i evitar-lo. La campanya s’ha perllongat amb diferents accions durant el 2015, 2016, 2017 i 2018. L'any 2019 es preveu donar continuïtat a la campanya fent difusió d'informació a través de la web i les xarxes socials.
Àmbit d’aplicació\t
Llars
Impacte\t
Ambiental-Social
Responsable d’implantació\t
Agència de Residus de Catalunya (ARC)
Període d’execució\t
1r semestre 2019 - 2n semestre 2019
Pressupost \t
200.000 €
Fonts de finançament\t
Fons propis
Indicadors de seguiment i resultats
Nombre de tallers
", "", ""] -
+["
La campanya SOM GENT DE PROFIT, es va iniciar l'any 2014 per incrementar el coneixement sobre el malbaratament alimentari de la ciutadania i com actuar per reduir-lo i evitar-lo. La campanya s’ha perllongat amb diferents accions durant el 2015, 2016, 2017 i 2018. L'any 2019 es preveu donar continuïtat a la campanya fent difusió d'informació a través de la web i les xarxes socials.
Àmbit d’aplicació
Llars
Impacte\t
Ambiental-Social
Responsable d’implantació\t
Agència de Residus de Catalunya (ARC)
Període d’execució\t
1r semestre 2019 - 2n semestre 2019
Pressupost
200.000 €
Fonts de finançament\t
Fons propis
Indicadors de seguiment i resultats
Nombre de tallers
", "", ""]
Share