Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Primer de tot remarcar que, per poder fer un canvi en profunditat del sistema educatiu, cal molt de coneixement de la realitat de les aules i molt sentit comú, lluny d'hipocresies i rentats exclusivament de façana.
Perquè aquest canvi s'aconsegueixi, cal un termini llarg de temps,no es fa d’un dia per l’altre, ja que és necessari que cali en tots els estaments implicats i en la societat en general. Per fer això possible, els pares mateixos han d'haver viscut un ambient educatiu de qualitat i per tant, ser capaços de transmetre, gairebé sense voler, el mateix que transmet l'escola. Per altra banda, cal que els mestres i professorat en general, tingui una molt bona formació i que accedeixin a la professió docent, els millors. Però caldrà definir molt bé, què vol dir “els millors”.
És evident que, una persona acadèmicament brillant, pot transmetre passió pel coneixement d'una manera més natural, perquè transmet una motivació ben viscuda. Però no només serà necessària aquesta condició. En el mateix nivell d'importància hi hauran d'haver unes qualitats personals que aconsegueixin una connexió emocional amb els alumnes. Cal que, la formació dels mestres tingui com a prioritària aquesta vessant per tal de poder connectar amb cadascun dels alumnes i poder-los donar l'estímul i recolzament que necessiten en cada moment.
Per assolir aquest objectiu, són necessàries unes característiques de personalitat determinades i després treballar-les per tal d'aconseguir aquesta connexió. L'empatia, la sensibilitat vers els altres, l'estimació dels nens i adolescents i una ment oberta als canvis, seran imprescindibles.
No es pot oblidar tampoc tota la formació referida a la didàctica, per tal que amb aquests 3 ingredients (coneixement profund dels continguts, característiques de personalitat ben modulades i capacitat per transmetre-ho de manera adequada), s'aconsegueixi l'èxit.
Els plans d'estudi de les Escoles de Mestres i Màsters de Professorat necessiten una revisió, una empenta important, però això no significa canviar tota la nomenclatura, posar tota una sèrie de conceptes aparentment nous per dir el que realment és bàsic en el procés d'ensenyament. Com en moltes altres situacions, sovint en el procés d'aprenentatge, el “menys és més”.
Caldran també nous mètodes per arribar als alumnes, però no tot haurà de ser nou, sinó que, moltes estratègies i maneres de treballar serviran igual. No hem d'oblidar que cada mestre i professor és profundament innovador per tal d'arribar als alumnes. Ells ens indiquen a cada moment si allò que estem fent és un bon mètode o no. I al final, com
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Primer de tot remarcar que, per poder fer un canvi en profunditat del sistema educatiu, cal molt de coneixement de la realitat de les aules i molt sentit comú, lluny d'hipocresies i rentats exclusivament de façana.\r\n\r\nPerquè aquest canvi s'aconsegueixi, cal un termini llarg de temps,no es fa d’un dia per l’altre, ja que és necessari que cali en tots els estaments implicats i en la societat en general. Per fer això possible, els pares mateixos han d'haver viscut un ambient educatiu de qualitat i per tant, ser capaços de transmetre, gairebé sense voler, el mateix que transmet l'escola. Per altra banda, cal que els mestres i professorat en general, tingui una molt bona formació i que accedeixin a la professió docent, els millors. Però caldrà definir molt bé, què vol dir “els millors”.\r\n\r\nÉs evident que, una persona acadèmicament brillant, pot transmetre passió pel coneixement d'una manera més natural, perquè transmet una motivació ben viscuda. Però no només serà necessària aquesta condició. En el mateix nivell d'importància hi hauran d'haver unes qualitats personals que aconsegueixin una connexió emocional amb els alumnes. Cal que, la formació dels mestres tingui com a prioritària aquesta vessant per tal de poder connectar amb cadascun dels alumnes i poder-los donar l'estímul i recolzament que necessiten en cada moment.\r\nPer assolir aquest objectiu, són necessàries unes característiques de personalitat determinades i després treballar-les per tal d'aconseguir aquesta connexió. L'empatia, la sensibilitat vers els altres, l'estimació dels nens i adolescents i una ment oberta als canvis, seran imprescindibles.\r\nNo es pot oblidar tampoc tota la formació referida a la didàctica, per tal que amb aquests 3 ingredients (coneixement profund dels continguts, característiques de personalitat ben modulades i capacitat per transmetre-ho de manera adequada), s'aconsegueixi l'èxit.\r\n\r\nEls plans d'estudi de les Escoles de Mestres i Màsters de Professorat necessiten una revisió, una empenta important, però això no significa canviar tota la nomenclatura, posar tota una sèrie de conceptes aparentment nous per dir el que realment és bàsic en el procés d'ensenyament. Com en moltes altres situacions, sovint en el procés d'aprenentatge, el “menys és més”.\r\n\r\nCaldran també nous mètodes per arribar als alumnes, però no tot haurà de ser nou, sinó que, moltes estratègies i maneres de treballar serviran igual. No hem d'oblidar que cada mestre i professor és profundament innovador per tal d'arribar als alumnes. Ells ens indiquen a cada moment si allò que estem fent és un bon mètode o no. I al final, com"},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...