Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Penso que és molt positiu que ens plantegem determinats aspectes relacionats amb el professorat perquè la societat canvia, les famílies canvien, les necessitats dels joves d’avui en dia també, per tant, és necessari un nou perfil professional per a tots aquests canvis. És necessari una formació més enfocada als treball en valors per intentar difondre aquests valors que la societat actual està perdent (respecte, solidaritat...) i també basats en una bona fonamentació psicològica, ja que molts cops em trobo com a tutor de Primària que sóc, que haig de fer de psicòleg per a les famílies i per als propis alumnes perquè estan immersos en situacions i problemes els quals et demanen consell i ajuda. Tanmateix, és important que es vagin formant i informant dels últims avenços, canvis de normativa i nous coneixements, especialment, tecnològics per encaminar a l’alumnat d’aquests docents cap a una educació amb visió de futur.
Pel que fa a la formació inicial, crec que hi ha una manca important des de les Universitats en la preparació dels docents com a tutors/es, almenys en l’Educació Primària. En els actuals graus hi ha molts crèdits dedicats a l’ensenyament i aprenentatge de les Ciències Social, Naturals, Matemàtiques, Llengües.... que està molt bé, però des del meu punt de vista, un docent primer a d’ensenyar als seus alumnes ha ser persones, gestionar el grup i els conflictes, ensenyar a aprendre dels errors, adquirir valors i després els ensenyarà la resta de coneixements, aquesta gran tasca la desenvolupen majoritàriament els tutors i les tutores, tot i que també ho haurien de fer els altres mestres d’altres matèries... per aquest motiu, en les Universitats hi ha, de moment, pocs o no hi ha cap crèdit al grau dedicat a aquest àmbit de formació en tutoria. A més a més, una bona preparació en coaching sigui una eina útil per aplicar en el nostre dia a dia amb les famílies. Com a formació permanent és clau anar formant-se en aquelles innovacions pedagògiques i en qualsevol altre formació que en ajudi a ser millor professional.
En relació a la carrera docent, l’article proposa un canvi molt radical en relació a la figura del docent, que possiblement, estaríem molt més preparats i amb una experiència prèvia força important abans d’exercir com a docent, i possiblement, faria de filtre de tots aquells que han estudiat educació perquè és una branca fàcil amb unes condicions laborals i econòmiques prou bones... però la quantitat de recursos que s’han d’invertir per fer això possible són moltíssims i no ho veig tan viable. Però sí que veig la necessitat de tenir una mentoria en un i
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Penso que és molt positiu que ens plantegem determinats aspectes relacionats amb el professorat perquè la societat canvia, les famílies canvien, les necessitats dels joves d’avui en dia també, per tant, és necessari un nou perfil professional per a tots aquests canvis. És necessari una formació més enfocada als treball en valors per intentar difondre aquests valors que la societat actual està perdent (respecte, solidaritat...) i també basats en una bona fonamentació psicològica, ja que molts cops em trobo com a tutor de Primària que sóc, que haig de fer de psicòleg per a les famílies i per als propis alumnes perquè estan immersos en situacions i problemes els quals et demanen consell i ajuda. Tanmateix, és important que es vagin formant i informant dels últims avenços, canvis de normativa i nous coneixements, especialment, tecnològics per encaminar a l’alumnat d’aquests docents cap a una educació amb visió de futur.\r\nPel que fa a la formació inicial, crec que hi ha una manca important des de les Universitats en la preparació dels docents com a tutors/es, almenys en l’Educació Primària. En els actuals graus hi ha molts crèdits dedicats a l’ensenyament i aprenentatge de les Ciències Social, Naturals, Matemàtiques, Llengües.... que està molt bé, però des del meu punt de vista, un docent primer a d’ensenyar als seus alumnes ha ser persones, gestionar el grup i els conflictes, ensenyar a aprendre dels errors, adquirir valors i després els ensenyarà la resta de coneixements, aquesta gran tasca la desenvolupen majoritàriament els tutors i les tutores, tot i que també ho haurien de fer els altres mestres d’altres matèries... per aquest motiu, en les Universitats hi ha, de moment, pocs o no hi ha cap crèdit al grau dedicat a aquest àmbit de formació en tutoria. A més a més, una bona preparació en coaching sigui una eina útil per aplicar en el nostre dia a dia amb les famílies. Com a formació permanent és clau anar formant-se en aquelles innovacions pedagògiques i en qualsevol altre formació que en ajudi a ser millor professional. \r\nEn relació a la carrera docent, l’article proposa un canvi molt radical en relació a la figura del docent, que possiblement, estaríem molt més preparats i amb una experiència prèvia força important abans d’exercir com a docent, i possiblement, faria de filtre de tots aquells que han estudiat educació perquè és una branca fàcil amb unes condicions laborals i econòmiques prou bones... però la quantitat de recursos que s’han d’invertir per fer això possible són moltíssims i no ho veig tan viable. Però sí que veig la necessitat de tenir una mentoria en un i"},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...