Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Un model d'escola que no canvïi cada 2 x 3 per culpa del govern ajudaria força. Si hi ha alguna planificació mal feta es pot corretgir simplement l'error. No cal canviar un model sencer per culpa d'un petit error.
És essencial ensenyar a entendre el que es llegeix i a qüestionar allò que es llegeix.
Han de saber trobar recursos. És més fàcil aprendre a partir de les experiències apreses que no pas memoritzant. Si no s'aplica el que han après, fàcilment ho oblidaran. Els exàmens només serveixen per memoritzar, en canvi les activitats i projectes que es poden proposar als infants es pot veure la capacitat real que tenen de resol·lució (on han trobat la informació, en quines referències s'han basat per defensar el seu argument...).
Cal tenir en compte també som una població on les matemàtiques costen d'entendre. És molt més senzill entendre-les si comencem a aplicar les mates abstractes des de ben petits, ja que ajudem a desenvolupar aquest pensament i facilitem l'aprenentatge.
Avui dia, se'ls ensenya matemàtiques amb coses concretes i tangibles (exemple: pomes), extraient aquest component abstracte i dificultant el propi aprenentatge, ja que al tractar-se d'aquesta manera, sembla que cada cosa sigui un cas apart, en comptes de versions diferents del mateix. Per això sol costar tant les equacions durant la secundària, perquè la x és abstracta i no tenen costum de treballar-hi. És fàcil d'aplicar-ho per exemple: en les restes apliquem el que han après en les sumes. Podem posar les incògnites i preguntar: "4-2=? → 2+?=4 quan hem de sumar a 2 perquè ens dóni 4?" és una manera d'iniciar-se en el concepte abstracte que els nens tenen més facilitat d'entendre de petits que de grans.
Educar tenint en compte el que ens envolta, potenciar el treball col·laboratiu real, no el que fa un grup i després cadascú fa un treball individual.
Hi han persones que saben més d'un tema que d'un altre, i això és una realitat. S'ha de proporcionar als alumnes la capacitat de poder parlar sense por amb aquestes persones, demanar ajuda si la necessiten. Però sense que els hi donem tot fet. En resum ensenyar-los a espavilar-se i a comunicar-se entre ells.
No ens hem d'oblidar tampoc de l'educació emocional. Aquest tipus d'educació farà sorgir conflictes i és molt important dedicar un temps a sol·lucionar aquest tipus de conflicte. Per la meva experiència, si els infants estan distrets pensant en el conflicte, no són capaços de treure tot el potencial que poden donar durant el treball. No es pot treballar bé si tothom no està satisfet amb el que fa.
A més a més, la disposició de les taules no hauria de
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Un model d'escola que no canvïi cada 2 x 3 per culpa del govern ajudaria força. Si hi ha alguna planificació mal feta es pot corretgir simplement l'error. No cal canviar un model sencer per culpa d'un petit error.\r\n\r\nÉs essencial ensenyar a entendre el que es llegeix i a qüestionar allò que es llegeix.\r\n\r\nHan de saber trobar recursos. És més fàcil aprendre a partir de les experiències apreses que no pas memoritzant. Si no s'aplica el que han après, fàcilment ho oblidaran. Els exàmens només serveixen per memoritzar, en canvi les activitats i projectes que es poden proposar als infants es pot veure la capacitat real que tenen de resol·lució (on han trobat la informació, en quines referències s'han basat per defensar el seu argument...).\r\n\r\nCal tenir en compte també som una població on les matemàtiques costen d'entendre. És molt més senzill entendre-les si comencem a aplicar les mates abstractes des de ben petits, ja que ajudem a desenvolupar aquest pensament i facilitem l'aprenentatge.\r\nAvui dia, se'ls ensenya matemàtiques amb coses concretes i tangibles (exemple: pomes), extraient aquest component abstracte i dificultant el propi aprenentatge, ja que al tractar-se d'aquesta manera, sembla que cada cosa sigui un cas apart, en comptes de versions diferents del mateix. Per això sol costar tant les equacions durant la secundària, perquè la x és abstracta i no tenen costum de treballar-hi. És fàcil d'aplicar-ho per exemple: en les restes apliquem el que han après en les sumes. Podem posar les incògnites i preguntar: \"4-2=? → 2+?=4 quan hem de sumar a 2 perquè ens dóni 4?\" és una manera d'iniciar-se en el concepte abstracte que els nens tenen més facilitat d'entendre de petits que de grans.\r\n\r\nEducar tenint en compte el que ens envolta, potenciar el treball col·laboratiu real, no el que fa un grup i després cadascú fa un treball individual.\r\nHi han persones que saben més d'un tema que d'un altre, i això és una realitat. S'ha de proporcionar als alumnes la capacitat de poder parlar sense por amb aquestes persones, demanar ajuda si la necessiten. Però sense que els hi donem tot fet. En resum ensenyar-los a espavilar-se i a comunicar-se entre ells.\r\nNo ens hem d'oblidar tampoc de l'educació emocional. Aquest tipus d'educació farà sorgir conflictes i és molt important dedicar un temps a sol·lucionar aquest tipus de conflicte. Per la meva experiència, si els infants estan distrets pensant en el conflicte, no són capaços de treure tot el potencial que poden donar durant el treball. No es pot treballar bé si tothom no està satisfet amb el que fa.\r\nA més a més, la disposició de les taules no hauria de "},"title":{"ca":"El professorat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...