Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

El professorat

08/02/2017 01:00  
Em dic Lara Aliau Casanova i sóc una alumna del grau d’Educació Infantil. Quan a la ponència sobre el professorat s’esmenta que qualsevol estudiant de magisteri ha de realitzar un màster per a poder especialitzar-se i així exercir com a docent. Envers aquest tema penso que molta gent no pot permetre’s pagar un màster i per tant, no poden exercir com a docents. Crec que l’economia no hauria de ser un impediment a l’hora de voler seguir estudiant per a poder aconseguir treballar després d’un temps determinat. Molta gent no pot pagar-se la carrera però a l’hora de treballar podrien arribar a ser un dels millors docents i a causa del baix nivell socioeconòmic no pot exercir, d’aquesta manera també es perden oportunitats. Per tant, no és just que molts estudiants no puguin arribar a la feina a causa de l’alt preu dels màsters i a més a més l’exigència de realitzar-los per poder trobar lloc de feina després. D’altra banda, penso que la ponència envers el tema de coneixements és excel·lent, ja que està clar que com més formació té un professor més qualitat obté i més competent és, llavors els nens poden aprofitar aquesta qualitat i obtenir un èxit en els seus resultats. En una escola convenen professors que estiguin compromesos a millorar l’educació i fer-ho mirant més enllà de l’aula i el centre, és a dir, centrant-se amb les necessitats i característiques de cada alumne. Per una altra part, crec positius els diferents objectius per a poder millorar la qualitat de l’educació. Tant el d’enfortir l’escola com el del compromís per poder augmentar l’equitat i la inclusió. Aquests objectius ajuden al fet que els professors puguin tenir millor formació inicial i permanent, com a punt molt important i també el fet que docents puguin estar acompanyats de professionals per a millorar la seva qualitat a l’hora de transmetre els coneixements de la manera en què ho poden fer. Això és tot, espero que aquesta aportació pugui servir per a poder consensuar i millorar la facilitat per a continuar treballant i en un futur d’accedir al treball a les persones amb un nivell socioeconòmic baix. I també per modificar alguns conceptes sobre les formacions i objectius de les escoles i els professors.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-02-74878

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74878/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74878/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes