Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Mostra el text original Advertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.

El professorat

Avatar: Anna Anna
Com a alumna del primer grau d’Educació Infantil del Campus de les Terres de l’Ebre em sento atreta per la majoria de temes que parlen sobre l’educació en general. Penso que el sistema educatiu espanyol actual dóna molt a parlar i és per això que després d’haver llegit atentament el debat “Ara és demà” de la ponència 4 “El professorat” m’agradaria fer la meva aportació personal. Un dels temes que més m’ha cridat l’atenció ha estat el fet de posar en dubte la possibilitat que els mestres d’educació infantil i primària puguin exercir com a docents també en l’educació secundària i viceversa. Personalment, crec que existeixen multitud d’inconvenients que poden interferir negativament en el procés d’aprenentatge de l’alumne en cas que això algun dia es pugui dur a terme. Per dirigir-se a nens petits fan falta unes nocions de psicologia bàsiques perquè és en aquesta època quan els nens i nenes comencen a desenvolupar i experimentar les seves primeres emocions, per tant, cal una persona que els acompanyi en aquest procés tant important. A més, per ensenyar a l’ESO cal personal especialitzat en cada matèria perquè el nivell de coneixements que s’imparteixen són més elevats.
Comentari