Assemblea Ciutadana pel Clima de Catalunya - Si has rebut una de les 20.000 invitacions, pots inscriure-t'hi aquí
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

L'alumnat

17/02/2017 01:00  
Hola sóc la Irene Masedo Jornet, estudiant d'Animamció Sociocultural i Turística a l'institut Vidal i Barraquer de Tarragona. Després d’haver llegit l’article de Neus Sanmartí puc dir que considero que hi ha molts tipus d’educació i que cada nen i nena té el seu propi tipus d’educació. Amb això em refereixo a que a cada casa ens eduquen de manera diferent, ja sigui per com és el nen/a, per com són els pares, les idees polítiques o bé l’àmbit familiar. Penso que s’haurien de dur a terme més classes sobre tècniques d’estudi, ja que una majoria dels estudiants memoritza tot el temari i desprès el solta a l’examen, cosa que implica que després no es recorden de res tot i treure una bona nota. Amb això vull dir que els/les professors/es han de dinamitzar més les classes, les han de fer més amenes, més divertides, motivadores. Crec que no tothom té la capacitat de ser mestra/e, ho dic des del punt de vista que no m’agradaria ser-ho, però no tothom és vàlid o millor dit, no està qualificat per dur a terme una tasca com la d’ensenyar als infants. Vull esmentar també que penso que no tots els nens i nenes aprenen de la mateixa forma, cadascú té la seva metodologia i cadascú necessitarà un temps determinat per poder adquirir els coneixements que es requereixen per poder superar un examen. No tots/es els/les alumnes tenen la mateixa motivació i aquesta pot ser una tasca de l’educador, el/la qual ha de tenir eines per fer que un alumne tingui ganes d’anar a l’escola per què allí sap que cada dia aprèn coses noves i de manera divertida. Per últim, voldria dir que com he dit anteriorment, cada nen i cada nena són un món diferent del qual se n’ha de treure el màxim rendiment possible i el millor de cadascun.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-02-75138

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75138/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75138/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...