Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Bon dia em dic Maria Teresa i sóc estudiant d’Animació Sociocultural i Turística a l’INS. Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona.
Primer de tot, vull donar les gràcies per poder-nos fer partícips d'un procès com aquest.
Penso que la nostra educació necessita aprenentatges conceptuals, res de memorística. Que aprenguin a través de l’ experimentació, de tocar, de sentir.
Un nen/a, jove o adult/a no aprèn assegut/a en una taula fent deures, aprèn anant a conèixer i experimentar coses noves, a descobrir entorn, a anar al teatre, al cinema, a un concert, al camp, a un museu, a la biblioteca...
A través de l’ experimentació s’activa la memòria a llarg termini, que al cap i a la fi és preferible aquesta que no la de curt termini que és la que ens permet estudiar per a un examen i després ‘’vomitar’’ tota la informació per a finalment, ajudar-nos només a aprovar i no a aprendre.
També es necessita molta educació emocional, treballar sentiments, emocions, agilitzar els sentits i la maduració de cada estudiant, sigui l’ edat que sigui.
Un dels punts a valorar és l’ educació personalitzada i respectar el procés maduratiu de cada estudiant, però en totes les etapes educatives, des d’educació infantil fins a la universitat.
Vull defendre la recerca experimental a partir d’un mateix dins de l’àmbit escolar com fora, però no defenc els deures, el fet que un nen/a, jove o adult s’hagi de passar tardes senceres assegut a una cadira fent deures és una idea que ja s’hauria d’haver exhaurit, sé ben bé que la teoria ha d'anar lligada de la pràctica però d'una forma més experimental que la d'estar la tarda en una cadira.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Bon dia em dic Maria Teresa i sóc estudiant d’Animació Sociocultural i Turística a l’INS. Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona. \r\nPrimer de tot, vull donar les gràcies per poder-nos fer partícips d'un procès com aquest. \r\n\r\nPenso que la nostra educació necessita aprenentatges conceptuals, res de memorística. Que aprenguin a través de l’ experimentació, de tocar, de sentir. \r\nUn nen/a, jove o adult/a no aprèn assegut/a en una taula fent deures, aprèn anant a conèixer i experimentar coses noves, a descobrir entorn, a anar al teatre, al cinema, a un concert, al camp, a un museu, a la biblioteca...\r\nA través de l’ experimentació s’activa la memòria a llarg termini, que al cap i a la fi és preferible aquesta que no la de curt termini que és la que ens permet estudiar per a un examen i després ‘’vomitar’’ tota la informació per a finalment, ajudar-nos només a aprovar i no a aprendre.\r\nTambé es necessita molta educació emocional, treballar sentiments, emocions, agilitzar els sentits i la maduració de cada estudiant, sigui l’ edat que sigui.\r\nUn dels punts a valorar és l’ educació personalitzada i respectar el procés maduratiu de cada estudiant, però en totes les etapes educatives, des d’educació infantil fins a la universitat.\r\nVull defendre la recerca experimental a partir d’un mateix dins de l’àmbit escolar com fora, però no defenc els deures, el fet que un nen/a, jove o adult s’hagi de passar tardes senceres assegut a una cadira fent deures és una idea que ja s’hauria d’haver exhaurit, sé ben bé que la teoria ha d'anar lligada de la pràctica però d'una forma més experimental que la d'estar la tarda en una cadira.\r\n"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...