Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

L'alumnat

15/02/2017 01:00  
En la meva opinió, l'escola és un dels passos més importants al llarg de la teva vida, ja que és allà on tu desenvolupes un aprenentatge personal i social. És cert que no només t'eduques en l'escola, ja que la societat, també ho fa, però aquesta no ens permet aprendre a través de coneixements. Espero que les noves tecnologies, ja que elles el dia d'avui estan molt desenvolupades i fan que tinguis amb facilitat tota la informació necessària, no facin que el dia de demà perdem el privilegi de poder anar a l'escola. Els nens i nenes necessiten un llarg temps per aprendre, com també no tots i totes ho fan al mateix ritme. És per això que l'educació hauria de separar per coneixements i no per edats. En primer pas, l'ensenyament hauria de deixar de qualificar per notes i de classificar als nois i noies en si són bons o mal alumnes, ja que això no farà que el dia de demà siguis millor persona ni destaquis més en la humanitat, a més a més, desenvolupes en els nens i nenes una competició contínua entre nosaltres totalment innecessària. Hem de partir a través de l'educació en valors, ja que són aquests que et faran millor persona al dia de demà. A força de caure, aixecar-nos i equivocar-se aprenem. Aquí també jugaria un paper molt important la família, ja que hauria de ser un aprenentatge vinculat amb ells i elles. No serveix de res que a l'escola estiguis aprenent uns valors que a casa no t'ensenyen o bé no els practiques. Finalment, les escoles haurien de ser més vivencials i no tan reglamentàries, haurien de ser innovadores i motivadores, ja que hi anem per obligació i no pas per motivació. És per això, que els i les professores han de buscar la manera idònia per motivar-nos.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-02-75145

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75145/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75145/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes