Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
El meu nom és Maria Andreu i em dedico a la pedagogia musical. El meu camp de recerca és com ajuda l'educació musical en l'adquisició de les competencies bàsiques.
La meva reflexió va en el sentit de que quan parlem de pilars de l'educació no ens podem deixar l'educació artística. És a través de l'art i de la cultura que es forma la nostra societat. En concret parlaré de l'educació musical, donat que és el me camp de competència.
Com ja s'ha comentat el nostre sistema educatiu ha de ser de qualitat i per a tots. Donat que la música forma part de les nostres vides i ens defineix com a societat i que cada cultura té el seu propi univers sonor i no podem imaginar una cultura sense la seva música, amb la música, a l'ensenyament, podem treballar tots els aspectes que considerem pilars de l'educació d'una manera natural: l'equitat, ja que tots podem fer música; la inclusiviitat, ja que cada ú pot fer-la al seu nivell i tots som necessaris per al resultat final i la interculturalitat, ja que a través de la música coneixem diferents cultures i religions i cadascú pot aportar la seva cultura donant a conèixer la pròpia música. Amb la música treballem aspectes tant importants en educació com són la transversalitat, la cohesió, l'aprendre a aprendre, l'autoconeixement, l'atenció, el respecte...
En alguna aportació a aquest debat s'ha parlat de la importancia de les emocions en l'educació. La música fa aflorar les emocions individuals i les col·lectives, ens fa vibrar junts, i ens ajuda a expressar el que sentim i el que volem dir. Quan cantem respirem junts i fer música junts significa escoltar-se uns als altres.
En concret, a través de l'educació musical es treballa competencialment i s'avança en l'adquisició de totes les competències bàsiques. Es forma a la persona en la seva integritat. S'ajuda a créixer com a individuo i com a èsser social. En aquest sentit cal referenciar les recomenacions del Consell d'Europa de 1981, sobre l'educació musical per a tots i el Full de ruta per a l'Educació Artística de la Conferència Mundial de l'ONU a Lisboa el 2006, sobre l'Educació Artística: construir capacitats creatives per al segle XXI. Catalunya no pot quedar fora d'aquestes recomenacions, i si volem una educació equitativa i de qualitat no podem deixar fora un aspecte tant important de la persona com és l'artística i cultural.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"El meu nom és Maria Andreu i em dedico a la pedagogia musical. El meu camp de recerca és com ajuda l'educació musical en l'adquisició de les competencies bàsiques. \r\nLa meva reflexió va en el sentit de que quan parlem de pilars de l'educació no ens podem deixar l'educació artística. És a través de l'art i de la cultura que es forma la nostra societat. En concret parlaré de l'educació musical, donat que és el me camp de competència.\r\nCom ja s'ha comentat el nostre sistema educatiu ha de ser de qualitat i per a tots. Donat que la música forma part de les nostres vides i ens defineix com a societat i que cada cultura té el seu propi univers sonor i no podem imaginar una cultura sense la seva música, amb la música, a l'ensenyament, podem treballar tots els aspectes que considerem pilars de l'educació d'una manera natural: l'equitat, ja que tots podem fer música; la inclusiviitat, ja que cada ú pot fer-la al seu nivell i tots som necessaris per al resultat final i la interculturalitat, ja que a través de la música coneixem diferents cultures i religions i cadascú pot aportar la seva cultura donant a conèixer la pròpia música. Amb la música treballem aspectes tant importants en educació com són la transversalitat, la cohesió, l'aprendre a aprendre, l'autoconeixement, l'atenció, el respecte... \r\nEn alguna aportació a aquest debat s'ha parlat de la importancia de les emocions en l'educació. La música fa aflorar les emocions individuals i les col·lectives, ens fa vibrar junts, i ens ajuda a expressar el que sentim i el que volem dir. Quan cantem respirem junts i fer música junts significa escoltar-se uns als altres.\r\nEn concret, a través de l'educació musical es treballa competencialment i s'avança en l'adquisició de totes les competències bàsiques. Es forma a la persona en la seva integritat. S'ajuda a créixer com a individuo i com a èsser social. En aquest sentit cal referenciar les recomenacions del Consell d'Europa de 1981, sobre l'educació musical per a tots i el Full de ruta per a l'Educació Artística de la Conferència Mundial de l'ONU a Lisboa el 2006, sobre l'Educació Artística: construir capacitats creatives per al segle XXI. Catalunya no pot quedar fora d'aquestes recomenacions, i si volem una educació equitativa i de qualitat no podem deixar fora un aspecte tant important de la persona com és l'artística i cultural. "},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...