Et donem la benvinguda al portal Participa Gencat
Et donem la benvinguda al portal Participa Gencat. Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa. Uneix-te i participa!
Fa al voltant de 2 mesos
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetesFem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
El text següent és una representació abreviada i criptografiada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
97560bb8d6ffb74b0a8d0fd00bbb331e34fb43e61bd68fb700102891d1b78f30
{"body":{"ca":"He llegit les conclusions de la subcomissió del Consell Escolar de Catalunya per aquesta ponència i, al meu entendre hi ha dos aspectes que coixegen obertament. \r\nD'una banda, dir que \"Quant a l’anglès, el sistema educatiu ha de dotar-se dels recursos pertinents per assegurar-ne la competència al llarg de l’itinerari formatiu de cada persona.\" em sembla no sortir del bucle en què ens trobem. Mentrestant no hi hagi un canvi metodològic en l'ensenyament-aprenentatge d'aquesta llengua a l'escola, acompanyat d'un veritable canvi de costums en el consum audiovisual, continuarem on som. En tot cas, si quan es diu \"recursos\" es vol dir \"pressupost\", haurà de tractar-se del pressupost indispensable per canviar a una metodologia d'ensenyament d'una llengua estrangera, que implica grups reduïts i, doncs, augment de personal docent.\r\nPer una altra banda, les conclusions sobre l'entorn digital són molt pobres, com si encara tinguessin un punt de vista 1.0. Fan falta aportacions fonamentades sobre la inclusió del món digital en l'educació. Hi ha una revolució pendent en aquest sentit i les tecnologies potser encara no són un pilar del sistema educatiu, però veure-les només com un recurs didàctic. Que el sistema educatiu ha d'ensenyar com fer-les servir és més peremptori que molts altres continguts curriculars obsolets."},"title":{"ca":"Els pilars del sistema educatiu"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia(Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir