Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta previa a la elaboración y redacción del Proyecto de Decreto de regulación de la integración en el cuerpo de inspectores de educación de los funcionarios docentes del cuerpo de inspectores de educación

Consulta previa a la elaboración y redacción del Proyecto de Decreto de regulación de la integración en el cuerpo de inspectores de educación de los funcionarios docentes del cuerpo de inspectores de educación

Fase 2 de 2
Retorno 28/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

09/02/2017 01:00  
Hola sóc Clàudia Zamora Masdeu una estudiant de La universitat Rovira i Virgili de les Terres de l’Ebre, i m’agradaria ficar la meva petita aportació sobre el debat ara és demà, en el meu cas vaig fer el debat sobre l’alumnat. A vegades ens fem aquesta pregunta, Si haguéssim de prioritzar en l’ensenyament que és més important la millora del rendiment acadèmic i l’èxit escolar o la millora d’aquestes condicions d’equitat? Jo penso que una cosa va lligada amb l’altre si potencies un comportament de respecte i cooperació entre tots els alumnes és més fàcil que la classe atengui més, ja que tenen uns valors assolits per a poder treballar amb ordre i saber com comportar-se. Una de les altres preguntes que ens plantegem molt sovint El repte és com eduquem algú quan no sabrem quina és la demanda social? Com els hem de preparar? És senzill i a la vegada complex tot i que jo crec que el més important és ensenyar afrontar les diferents situacions, transmetre una formació bàsica de tots els temes, ensenyar com resoldre els problemes. Els valors són molt importants per conviure, fer les persones competents. I per últim i tot i així no menys important, vull ressaltar que: No tothom ha d’aprendre el mateix ni en el mateix moment, cada persona és diferent i hem de donar-los habilitats per poder-ho dur a terme.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2017-02-74596

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/cos-inspectors-integracio/f/2138/proposals/74596/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/cos-inspectors-integracio/f/2138/proposals/74596/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies