Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Aina Camí_Miriam Gómez
2onA EU Formatic Barcelona
Avui dia, els ciutadans s’estan connectant a la web amb la finalitat de consumir, educar-se, viatjar… de manera conjunta, per tant, el consum col·laboratiu és l’exemple més actual del valor que la web proporciona als consumidors.
L'internet i les noves tecnologies han desenvolupat nous models de consum en els últims temps. El significat de la persona que ofereix un producte o servei i de la persona que té una necessitat concreta, per això decideix consumir, està canviant de forma significativa. És, per tant, l’economia col·laborativa el nou model que ha estat adoptat per la majoria de consumidors, el qual es basa en prestar, llogar, comprar o vendre productes o serveis, centrant-se principalment en una necessitat especifica, més que en un benefici. Mostrant interés en el que són els serveis, es tracten de béns d’intercanvi. Un exemple d’economia col·laborativa oferint un servei, seria una persona que ofereix allotjament a una altra, pot intercanviar aquest servei per una classe d’alemany o de matemàtiques. Com el seu propi nom suggereix, es tracta d’un intercanvi basat en la col·laboració i l’ajuda mútua. La Unió Europea, va redactar unes paraules: “El consumo colaborativo representa la contemplación ventajosa desde el punto de vista innovador, económico, y ecológico de la economía de la producción por la economía del consumo. Además, supone una solución a la crisis económica y financiera en la medida que posibilita el intercambio en momento de necesidad y no únicamente buscando un beneficio económico”.
Segons una reflexió de l’empresari i inversor Jan Thij Bakker; “El capitalismo sin control ha dejado a mucha gente desilusionada, personas que buscaban caminos que den sentido a sus vidas”.
Gran part dels aliments del món es desaprofiten, la majoria de cotxes es pasen el dia estacionats, o donant mil voltes per trobar aparcament, molts productes es compren i estan més temps inactius que funcionant… Es pot consentir aquest desaprofitament? Doncs, cal dir que el 53% d’espanyols, segons enquestes realitzades per la firma de ‘Estudios de mercado Nielsen’, estaria disposat a compartir o llogar els béns en un marc de consum col·laboratiu. Aquesta nova mentalitat ha estat desenvolupada arrel de la crisi econòmica, la qual ha fet que gran part dels espanyols pensin d’una altra manera envers el consum, és a dir, la manera de relacionar-se social i econòmicament.
Actualment, les paraules llogar, compartir, prestar estan arribant cada cop a més persones a nivell mundial. Cada vegada són més aplicacions i programes
electrònic
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Aina Camí_Miriam Gómez\r\n2onA EU Formatic Barcelona\r\n\r\nAvui dia, els ciutadans s’estan connectant a la web amb la finalitat de consumir, educar-se, viatjar… de manera conjunta, per tant, el consum col·laboratiu és l’exemple més actual del valor que la web proporciona als consumidors.\r\n\r\nL'internet i les noves tecnologies han desenvolupat nous models de consum en els últims temps. El significat de la persona que ofereix un producte o servei i de la persona que té una necessitat concreta, per això decideix consumir, està canviant de forma significativa. És, per tant, l’economia col·laborativa el nou model que ha estat adoptat per la majoria de consumidors, el qual es basa en prestar, llogar, comprar o vendre productes o serveis, centrant-se principalment en una necessitat especifica, més que en un benefici. Mostrant interés en el que són els serveis, es tracten de béns d’intercanvi. Un exemple d’economia col·laborativa oferint un servei, seria una persona que ofereix allotjament a una altra, pot intercanviar aquest servei per una classe d’alemany o de matemàtiques. Com el seu propi nom suggereix, es tracta d’un intercanvi basat en la col·laboració i l’ajuda mútua. La Unió Europea, va redactar unes paraules: “El consumo colaborativo representa la contemplación ventajosa desde el punto de vista innovador, económico, y ecológico de la economía de la producción por la economía del consumo. Además, supone una solución a la crisis económica y financiera en la medida que posibilita el intercambio en momento de necesidad y no únicamente buscando un beneficio económico”.\r\n\r\nSegons una reflexió de l’empresari i inversor Jan Thij Bakker; “El capitalismo sin control ha dejado a mucha gente desilusionada, personas que buscaban caminos que den sentido a sus vidas”.\r\n\r\nGran part dels aliments del món es desaprofiten, la majoria de cotxes es pasen el dia estacionats, o donant mil voltes per trobar aparcament, molts productes es compren i estan més temps inactius que funcionant… Es pot consentir aquest desaprofitament? Doncs, cal dir que el 53% d’espanyols, segons enquestes realitzades per la firma de ‘Estudios de mercado Nielsen’, estaria disposat a compartir o llogar els béns en un marc de consum col·laboratiu. Aquesta nova mentalitat ha estat desenvolupada arrel de la crisi econòmica, la qual ha fet que gran part dels espanyols pensin d’una altra manera envers el consum, és a dir, la manera de relacionar-se social i econòmicament.\r\n\r\nActualment, les paraules llogar, compartir, prestar estan arribant cada cop a més persones a nivell mundial. Cada vegada són més aplicacions i programes\r\n\r\nelectrònic"},"title":{"ca":"Caracterització de l'economia col·laborativa"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...