Objectiu de la consulta :
La disposicion finala primièra de la Lei 14/2017, de 20 de julhet, de la renda garantida de ciutadania prevei que lo Govèrn, en lo tèrme de tres meses a comptar de l’aprobacion de la Lei, a d’iniciar los tramits de desplegament reglamentari.
La renda garantida de ciutadania, regulada per la Lei 14/2017, la definís coma una prestacion sociala de natura economica e percepcion periodica que se configura coma una prestacion garantida de drech subjectiu e qu'a coma fin desvolopar la promocion de la persona e lo sieu apoderament e superar las condicions que l’an portat a aver de besonh aquela prestacion. S'agís d’un drech subjectiu e compta doas prestacions: una prestacion garantida, pas condicionada; e una prestacion complementària d’activació e insercion, condicionada al compromís d’elaborar, e, seescau, seguir, un plan d’inclusion sociala o d’insercion laborala.
La renda garantida de ciutadania constituissi la manifestacion de divèrses principis: del principi d'egalitat compresa coma l'eliminacion de quina discriminacion que siá en l'accès a la prestacion; del principi de equitat, recebut que la reconeissença e l'aplicacion de la prestacion se prepausan coma responsa a la situacion de besonh dempuèi un vessant de redistribucion dels recorses e de discriminacion positiva; del principi deapoderament e autonomia de las personas en societat, comprés coma l'ensems de prestacions economicas e de servicis que las enfortisson e los permeton sortir de las situacions de praubesa e de besonh, que lor caldriá èsser totjorn transitòries e pascronificades, e del principi de universalitat, solidaritat e complementarietat, doncas que se'n garantís l'accès a totas las personas qu'amassan los requisits exigits, constituissi una manifestacion de solidaritat e de justícia sociala e complèta las intradas de los sieusdestinataris quand i a una situacion decarència de mejans.
La Lei prevei un desplegament reglamentarien qualqu'un de los sieus aspèctes que cal concretar e desvolopar. Cal concretar d'aspèctes qu'an d’favorir a la tramitacion e resolucion de las sollicituds que se presenten. D’aquela forma, lo decrèt qu'apròve lo reglament preten definir juridicament e especificament aquelas questions respèctes las que la pròpria Lei prevei ja un desplegamentreglamentari, e las que seràn necessàrias per concretar los aspèctes determinats en la Lei.
Preguntes per a orientar les aportacions
1.- Considèra que s’a descrich adeqüatament lo problèma? I a d'aspèctes que pas s’an pres en compte e que lor caldriá èsser avalorats per l’Administracion de la Generalitat? I a d'autres efièches negatius o positius derivats del marc normatiu en vigor que s’produsiscan a l'ora d'ara que pas s’an mes en relèu a la documentacion? (P.Ex., Que pas s’ajan identificat adeqüatament los afectats, pas s’ajan pres en compte de determinadas causas del problèma, èca...)
2.- S’lor caldriá preveire d'autres objectius desparièrs?
3.- Cal considerar d'autras alternativas a las prepausadas? I a d'efièches de las alternativas mencionadas que pas s’ajan pres en compte e que sián considerablas?
4.-Quines requisits e de condicions minimas crotz que caldriá exigir per la reconeissença de las entitats del tresen sector acreditadas?
5.- Quines tèmas de la lei 14/2017 cresètz que caldriá desvolopar e que sián pas exprèssament reculhits a la nòrma coma obligatòris de desvolopar??
Compartís