Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta prèvia a l'elaboració i redacció del Projecte de decret de regulació de la integració al cos d'inspectors d'educació dels funcionaris docents del cos d'inspectors d'educació

Consulta prèvia a l'elaboració i redacció del Projecte de decret de regulació de la integració al cos d'inspectors d'educació dels funcionaris docents del cos d'inspectors d'educació

Fase 2 de 2
Retorn 28/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

09/02/2017 01:00  
Hola sóc Clàudia Zamora Masdeu una estudiant de La universitat Rovira i Virgili de les Terres de l’Ebre, i m’agradaria ficar la meva petita aportació sobre el debat ara és demà, en el meu cas vaig fer el debat sobre l’alumnat. A vegades ens fem aquesta pregunta, Si haguéssim de prioritzar en l’ensenyament que és més important la millora del rendiment acadèmic i l’èxit escolar o la millora d’aquestes condicions d’equitat? Jo penso que una cosa va lligada amb l’altre si potencies un comportament de respecte i cooperació entre tots els alumnes és més fàcil que la classe atengui més, ja que tenen uns valors assolits per a poder treballar amb ordre i saber com comportar-se. Una de les altres preguntes que ens plantegem molt sovint El repte és com eduquem algú quan no sabrem quina és la demanda social? Com els hem de preparar? És senzill i a la vegada complex tot i que jo crec que el més important és ensenyar afrontar les diferents situacions, transmetre una formació bàsica de tots els temes, ensenyar com resoldre els problemes. Els valors són molt importants per conviure, fer les persones competents. I per últim i tot i així no menys important, vull ressaltar que: No tothom ha d’aprendre el mateix ni en el mateix moment, cada persona és diferent i hem de donar-los habilitats per poder-ho dur a terme.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-02-74596

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/cos-inspectors-integracio/f/2138/proposals/74596/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://preproduccio.participa.gencat.cat/processes/cos-inspectors-integracio/f/2138/proposals/74596/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes