Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Al document de bases hi trobo a faltar un setè eix, que seria el referit a les activitats extraescolars, especialment les esportives. lligat a l'horari escolar, es clar, però no sempre, i més enllà d'aquest. Les instal·lacions sovint limiten també els horaris. Una pista dentrenament permet entrenar (depen de l'esport, es clar) a dos/tres equips, però no tots els que un club té, de manera que s'encadenen torns d'entrenament,. tots els casos que jo conec, es dona prioritat als petits, i els nois grans, estudiants de batxillerat, estudis amb una pressió important, poden acabar la jornada a mitja nit. (Final entreno quarts d'once+ desplaçament+sopar). Penso que això és molt, però que molt greu! I no fa més que allargar el problema, perquè aquests nois aprenen a viure en uns horaris molt poc saludables.
El meu fill gran fa segon d'ESO i plega a les 21. No va a dormir abans de quarts d'once i amb el sopar al coll, els dies que entrena (3 per sm). I encara ens sembla aviat, perquè d'aquí a un parell d'anys començarà a entrenar a les 20:30.
Entenc que al document de base era difícil incloure aquest eix, donat que no és en sí un col·lectiu. Cada club, cada esport, cada activitat no esportiva, etc. funciona de manera independent, i posa la seva oferta particular al mercat, administrant uns recursos materials i econòmics limitats, i venent-se amb més o menys encert a uns quants pares que creuen el que compren, i uns quants d'altres que necessiten mantenir els nens ocupats fins les tantes en el que faci falta.
i en canvi, està generant un problema greu i extens.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"\r\nAl document de bases hi trobo a faltar un setè eix, que seria el referit a les activitats extraescolars, especialment les esportives. lligat a l'horari escolar, es clar, però no sempre, i més enllà d'aquest. Les instal·lacions sovint limiten també els horaris. Una pista dentrenament permet entrenar (depen de l'esport, es clar) a dos/tres equips, però no tots els que un club té, de manera que s'encadenen torns d'entrenament,. tots els casos que jo conec, es dona prioritat als petits, i els nois grans, estudiants de batxillerat, estudis amb una pressió important, poden acabar la jornada a mitja nit. (Final entreno quarts d'once+ desplaçament+sopar). Penso que això és molt, però que molt greu! I no fa més que allargar el problema, perquè aquests nois aprenen a viure en uns horaris molt poc saludables. \r\nEl meu fill gran fa segon d'ESO i plega a les 21. No va a dormir abans de quarts d'once i amb el sopar al coll, els dies que entrena (3 per sm). I encara ens sembla aviat, perquè d'aquí a un parell d'anys començarà a entrenar a les 20:30.\r\nEntenc que al document de base era difícil incloure aquest eix, donat que no és en sí un col·lectiu. Cada club, cada esport, cada activitat no esportiva, etc. funciona de manera independent, i posa la seva oferta particular al mercat, administrant uns recursos materials i econòmics limitats, i venent-se amb més o menys encert a uns quants pares que creuen el que compren, i uns quants d'altres que necessiten mantenir els nens ocupats fins les tantes en el que faci falta.\r\ni en canvi, està generant un problema greu i extens.\r\n\r\n"},"title":{"ca":"Educació"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: